Listing 1 - 10 of 10 |
Sort by
|
Choose an application
Ieder dag kijken de mensen uit naar het weer. Waarom is dat weer zo belangrijk? En wie of wat bepaalt het weer? De weerman misschien ...?
AVI 9 --- Klimaat --- Neerslag --- Seizoenen --- Temperatuur --- Weer --- Wind --- Het weer --- Weerkunde basisonderwijs --- Weersvoorspellingen --- Schoolbooks - Didactic material --- Weerkunde. --- Leesontwikkeling. --- Lezen --- Nederlands --- Niveaulezen. --- Basisonderwijs. --- Weerkunde ; basisonderwijs
Choose an application
Deze set voor de D-finaliteit 3 uur bestaat uit 6 modules:Module 1: Het energievraagstukModule 2: Energietransport, warmte en temperatuurModule 3: GaswettenModule 4: ThermodynamicaModule 5: BewegingsleerModule 6: Elektrische systemenMet Isaac-fysica verwerven jongeren op een methodische wijze betrouwbare feitelijke kennis. Leerlingen leren een fysische werkelijkheid of een natuurlijk fenomeen vatten aan de hand van wetenschappelijke concepten. Op die manier ontwikkelen leerlingen een rationele geest om zich wetenschappelijk te positioneren t.o.v. maatschappelijke vraagstukken.https://www.diekeure.be/educatief/product/isaac-fysica-4-set-modules-d-3-uur/
Fysica --- 485.41 --- secundair onderwijs --- fysica --- natuurwetenschappen --- Natuurkunde --- didactiek secundair onderwijs - fysica --- 2e graad secundair onderwijs --- Doorstroomfinaliteit --- 4e leerjaar secundair onderwijs --- Energie (fysica) --- Thermodynamica --- Temperatuur --- Gaswet
Choose an application
Is het vandaag zonnig? Of waait er een gure wind? Wat trekken we het best aan? Op deze vragen bieden Nellie en Cezar met hun weerkalender het antwoord. Kleuters zullen met plezier nagaan welk weertype het vandaag is en u helpen om Nellie en Cezar de gepaste kleren aan te trekken. De pedagogische suggesties bevatten tips voor proefjes over het weer. Bij elke proef is aangeduid voor welke leeftijd de proef het meest geschikt is.
Wereldoriëntatie --- Wiskunde --- Nederlands --- Weer. --- Kleuteronderwijs. --- vakoverschrijdende eindtermen --- seizoenen --- Didactics of Kindergarten --- weer --- Didactics of sciences --- kleuteronderwijs (doelgroep) --- 471.4 --- didactiek --- kalenders --- kleuteronderwijs --- meteorologie --- 555 --- Weer (Metereologie) --- didactisch materiaal --- Didactisch materiaal --- weerkalender --- Weerkalenders: kleuteronderwijs --- didactische set --- Weer --- seizoen --- Temperatuur --- temperatuur --- kleding --- 472.3 --- didactiek kleuteronderwijs --- Meteorologie --- Schoolbooks - Didactic material --- Kleuteronderwijs --- Weerkalenders --- Didactics of social education --- vakoverschrijdende thema's --- Weerkalender
Choose an application
Deze set voor de D-finaliteit 1 uur bestaat uit 4 modules:Module 1: EnergieomzettingenModule 2: Energietransport, warmte en temperatuurModule 3: De eenparige veranderlijke rechtlijnige bewegingModule 4: Elektrische systemenMet Isaac-fysica verwerven jongeren op een methodische wijze betrouwbare feitelijke kennis. Leerlingen leren een fysische werkelijkheid of een natuurlijk fenomeen vatten aan de hand van wetenschappelijke concepten. Op die manier ontwikkelen leerlingen een rationele geest om zich wetenschappelijk te positioneren t.o.v. maatschappelijke vraagstukken.https://www.diekeure.be/educatief/product/isaac-fysica-4-set-modules-d-1-uur/
Fysica --- 485.41 --- secundair onderwijs --- fysica --- natuurwetenschappen --- Natuurkunde --- didactiek secundair onderwijs - fysica --- Fysica ; secundair onderwijs ; leermiddelen --- 2e graad secundair onderwijs --- Doorstroomfinaliteit --- 4e leerjaar secundair onderwijs --- Energie (fysica) --- Thermodynamica --- Temperatuur
Choose an application
Deze set voor de D-finaliteit 2 uur bestaat uit 5 modules:Module 1: EnergieomzettingenModule 2: Energietransport, warmte en temperatuurModule 3: GaswettenModule 4: De eenparige veranderlijke rechtlijnige bewegingModule 5: Elektrische systemenMet Isaac-fysica verwerven jongeren op een methodische wijze betrouwbare feitelijke kennis. Leerlingen leren een fysische werkelijkheid of een natuurlijk fenomeen vatten aan de hand van wetenschappelijke concepten. Op die manier ontwikkelen leerlingen een rationele geest om zich wetenschappelijk te positioneren t.o.v. maatschappelijke vraagstukken.https://www.diekeure.be/educatief/product/isaac-fysica-4-set-modules-d-2-uur/
Fysica --- 485.41 --- secundair onderwijs --- fysica --- natuurwetenschappen --- Natuurkunde --- didactiek secundair onderwijs - fysica --- Fysica ; secundair onderwijs ; leermiddelen --- 2e graad secundair onderwijs --- Doorstroomfinaliteit --- 4e leerjaar secundair onderwijs --- Energie (fysica) --- Thermodynamica --- Temperatuur --- Gaswet --- Bewegingsleer (fysica) --- Elektriciteit
Choose an application
Een methode fysica volledig geconcipieerd voor het tso. De aanpak van de leerstof is perfect toegesneden op de doelgroep.
Fysica --- Kunstsecundair onderwijs. --- Technisch onderwijs. --- fysica --- leerboeken --- secundair onderwijs --- 485.41 --- energie --- druk --- Archimedes --- Natuurkunde ; technisch onderwijs ; leermiddelen --- #BSCH: vak: fysica --- #BSCH: vak: wetenschappen --- Natuurkunde --- Schoolbooks - Didactic material --- Didactiek. --- 4e leerjaar secundair onderwijs --- Technisch secundair onderwijs --- Energie --- Druk --- Gaswetten --- Temperatuur --- Warmte --- Faseovergangen --- Gaswet --- Faseovergang --- Belasting (fiscaal)
Choose an application
Dit boek dompelt je onder in de wereld van wetenschap en technologie. Met in totaal niet minder dan 100 experimenten : speels opgevat, stap voor stap uitgelegd en met eenvoudige materialen uit te voeren. Bekjik de resultaten en ontdek de wetenschap die erachter schuilt. Want de beste manier om dingen te begrijpen, is door er zelf aan de slag mee te gaan.
natuurkunde --- proeven --- 532.5 --- chemische proeven --- fysica --- natuurkundige proeven --- wetenschappelijke proeven --- Beweging (verplaatsing) --- Bodemdieren (Kriebeldieren) --- Bouwen --- Elektriciteit --- Energie --- Geheugen --- Geluid --- Kleuren --- Lichaam (Menselijk lichaam) --- Licht --- Luchtdruk --- Magnetisme --- Natuurkunde --- Natuurwetenschappen --- Papier --- Proeven (wetenschappen) --- Proeven (wetenschappen) Experimenten (Natuurkundige proeven) --- Scheikunde --- Schimmenspel (Schaduwspel) --- Smaak (Proeven Zintuigen) --- Technologie --- Temperatuur --- Vliegen (werkwoord) --- Vlinders --- Water --- Weer (Metereologie) --- Wind --- Zaden --- Zon --- Experimenteren --- Natuurkennis --- Natuurkundige proeven --- Technologische opvoeding --- 530 ) Natuurkundige proeven --- natuurwetenschappen --- technologie --- 476.14 --- 071113.jpg --- fysica - proeven --- Proeven (wetenschappen). --- experimenten --- Didactics of sciences --- Didactics of primary education --- Didactics of social education --- informatieve jeugdliteratuur --- Proef (wetenschap) --- Maatschappij --- Onderzoek (wetenschap)
Choose an application
Sociale wetenschappen --- Secundair onderwijs. --- Sociale wetenschappen ; secundair onderwijs ; leermiddelen --- 615 --- 487.7 --- Sociaal-technische vorming --- Elektriciteit --- tijd --- ergonomie --- temperatuur --- meten --- Persoonlijke gezondheidszorg-Seksualiteit, huwelijk en gezin; voorlichting en ethiek --- Nijverheid --- Schoolbooks - Didactic material --- Omgangskunde --- Sociale en technische wetenschappen --- Technisch secundair onderwijs --- 2e leerjaar secundair onderwijs --- Sociale en technische vorming --- 4e leerjaar secundair onderwijs --- Rechten van het kind --- Waarneming --- Observaties --- Gedrag --- Identiteit --- Levensstijl --- Diversiteit --- Discriminatie --- Studiekeuze --- Voeding-Verzorging --- Gedragswetenschappen --- 3e graad secundair onderwijs --- Beroepssecundair onderwijs --- Mens en samenleving --- Pedagogiek --- Ontwikkelingspsychologie --- Individuele hygiëne --- Sociale wetenschap --- Kinderrechten --- Observatie --- Spel --- Sociaal leren --- Inclusie --- Maatwerk --- Verzorging-Voeding --- Lichaamshygiëne --- Gedragswetenschap
Choose an application
Dit boek richt zich op alle studenten van universiteit en hogeschool die in aanraking komen met chemische en biomedische practica. Het behandelt achtereenvolgens de algemene vaardigheden, de chemische vaardigheden en de microbiologische vaardigheden. De tekst is uitvoerig geïllustreerd met foto's en tekeningen
chemie --- General microbiology --- HO (hoger onderwijs) --- practicums --- Didactics of chemistry --- microbiologie --- biochemie --- Higher education --- Scheikunde. --- Laboratoria ; veiligheid --- Chemie ; hoger onderwijs --- 54 --- experimenten --- medische laboratoriumtechnologie --- scheikunde --- veiligheid --- 543.1 --- arbeidsbescherming --- gevaarlijke stoffen --- laboratoriumtechnieken --- pH-bepaling --- titrimetrie --- Arbeidsbescherming (veiligheid (personeel), bedrijfsveiligheid) --- Chemie --- Chromatografie --- Gaschromatografie --- Gevaarlijke stoffen --- Laboratorium --- Microbiologie --- Spectrofotometrie --- Sterilisatie (ontsmettingsmethoden) (stoomsterilisatie) --- Temperatuur --- Titreren --- Veiligheid --- microscoop --- pH-waarden --- laboratorium --- 573 --- Titraties --- microbiologie (lt) --- 542 --- Chemie : praktijk --- Veiligheid : laboratoria --- 54 Chemistry. Mineralogical sciences --- Chemistry. Mineralogical sciences --- Chemie. Scheikunde --- Laboratoriumtechniek - Laboratoriuminstrumenten --- General biochemistry --- 542.2 --- 542.2 Laboratory apparatus and techniques in general --- Laboratory apparatus and techniques in general --- departement Biotechniek 10 --- experimentele chemie --- chromatografie --- 54 Chemie. Kristallografie. Mineralogie --- Chemie. Kristallografie. Mineralogie --- LC (liquid chromatography) --- DLC (dunnelaagchromatografie) --- HPLC (high power liquid chromatography) --- drogen --- PXL-Handboeken --- Hygiene. Public health. Protection
Choose an application
666.97 --- beton --- bouwkunde --- cement --- chemische technologie --- materiaalonderzoek --- materialen --- Mortel- en betonindustrie --- concrete --- betontechnologie --- toeslagstof --- aanmaakwater --- hulpstoffen --- samenstelling --- bereidingen --- verwerking --- J.Ritzen en R.Smet --- betonspecie --- Grind --- Gruis --- Kruip --- Plastificeerder --- Scheuren --- Steenslag --- Zand --- bekisting --- grind --- krimp --- kruip --- vocht --- zand --- zeefproef --- toeslagmateriaal --- hulpstof --- betonverwerkbaarheid --- duurzaam beton --- betontemperatuur --- (zie ook: temperatuurontwikkeling beton) --- Beton. --- Building materials. Building technology --- materiaalkennis --- Glass --- #KVIV:BB --- betonstaal --- transport --- bekistingen --- wapening --- water --- betonconstructies --- ingenieurswetenschappen --- betonbouw --- bouw --- verhard beton --- 691.3 --- 691 --- 691.3 ) Beton --- Bekisting --- Cement --- Elasticiteit --- Toeslagmaterialen --- Wapening --- bouwmaterialen --- duurzaamheid --- hardheid --- scheurvorming --- sterkteleer --- temperatuur --- 624.012.4 --- elasticiteit --- 624.012.4 Structures in concrete, in-situ concrete (ordinary concrete), mass concrete --- Structures in concrete, in-situ concrete (ordinary concrete), mass concrete --- 691.3 Artificial stone. Concrete. Various agglomerates --- Artificial stone. Concrete. Various agglomerates --- Beton --- Betonconstructies --- Bouwmaterialen (architectuur) --- #BSCH: vak: wetenschappen --- Bouwnijverheid --- Technologie
Listing 1 - 10 of 10 |
Sort by
|