Listing 1 - 10 of 63 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Didactic strategies --- Education --- #eLINK --- 371.3 --- methods. --- Learning, Psychology of. --- EDUCATION --- methods --- Learning, psychology of. --- Methods. --- Learning, Psychology of --- Learning --- Psychology of learning --- Educational psychology --- Comprehension --- Learning ability --- Psychological aspects
Choose an application
Educational sociology. --- Inquiry (Theory of knowledge). --- Language and education. --- Learning, Psychology of. --- Lerarenopleiding --- algemeen.
Choose an application
Design --- Learning, Psychology of. --- Ontwerpen ; wetenschappelijk onderzoek --- grafisch ontwerp --- Study and teaching (Higher)
Choose an application
Sociology of education --- Personality development --- Learning, Psychology of. --- 37.017 --- 111977.jpg --- Pedagogie --- 37.017 Opvoedingsidealen --- Opvoedingsidealen --- Learning, Psychology of --- Education --- Academic freedom --- Educational innovations --- Experimental methods --- Education - Experimental methods
Choose an application
Learning, Psychology of --- Cognition in children --- Logic, Symbolic and mathematical --- Psychologie de l'apprentissage --- Cognition chez l'enfant --- Logique symbolique et mathématique --- Congresses. --- Congrès --- Logique symbolique et mathématique --- Congrès --- Learning [Psychology of ] --- Congresses --- Logic [Symbolic and mathematical ]
Choose an application
Cognitive psychology --- Conditioned response. --- Learning, Psychology of. --- Memory. --- Experimentele psychologie --- leren en intelligentie --- leren en intelligentie. --- Leren en intelligentie.
Choose an application
Choose an application
Handboek waarin vooral de theorie van de leerstoornissen wordt uitgelegd, de diagnostiek en behandeling zijn het onderwerp van het tweede deel.
Learning ability. --- orthopedagogiek --- Leerstoornissen ; basisonderwijs --- Learning ability --- Ability --- Learning, Psychology of --- 376 --- 464 ) Kinderen met leerproblemen --- #GBIB:CBMER --- #GSDBP --- 464
Choose an application
Kinderen geven geregeld blijk van problemen in het aanbrengen van structuur in hun dagelijks leven. Dat kan uiterlijk zichtbaar zijn door chaos, paniek of weigeren een taak uit te voeren, maar kan zich ook afspelen op denkniveau (werkhoudingsproblemen). Dit bemoeilijkt het functioneren van begaafde kinderen enorm. Zij kunnen goed leren, maar ontwikkelen daarvoor niet altijd de juiste leerstrategieën. Deze aanpakkaarten zijn een hulpmiddel voor het aanbrengen van structuur, gericht op diverse deelgebieden en onafhankelijk van een methode. Ze vormen een verzameling van werkstrategieën voor taal, rekenen, (begrijpend) lezen en wereldoriëntatie, waaruit de leraar een voor elk kind afzonderlijk helder stappenplan kan distilleren. Ze kunnen worden gebruikt bij begaafde kinderen, kinderen met leerproblemen en/of leerstoornissen zoals ASS, NLD, beelddenkers en kinderen met dyslexie.
Orthopedagogics --- gedragsstoornissen --- leerstoornissen --- concentratieproblemen --- leerstrategieën --- hoogbegaafdheid --- stappenplannen --- werkhoudingsproblemen --- kinderen met leerproblemen --- Learning [Psychology of ] --- Behavior disorders in children
Choose an application
Cognitive psychology --- Orthopedagogics --- leerproblemen --- Cognition in children --- Learning disabilities --- Learning, Psychology of --- Leermoeilijkheden (leerproblemen, leerstoornissen) --- Learning --- Psychology of learning --- Educational psychology --- Comprehension --- Learning ability --- Learning disorders --- Cognition disorders --- Disabilities --- Minimal brain dysfunction in children --- Cognition (Child psychology) --- Thought and thinking in children --- Child psychology --- Psychological aspects --- Cognition in children. --- Learning disabilities. --- Learning, Psychology of. --- Learning. Psychology of.
Listing 1 - 10 of 63 | << page >> |
Sort by
|