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Communicatie
Authors: --- ---
ISBN: 9060099141 Year: 1989 Publisher: Meppel Boom

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Book
Human communication theory
Author:
ISBN: 0134447387 Year: 1986 Publisher: Englewood Cliffs : Prentice-Hall,

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Book
Communicatiewetenschap.
Author:
ISBN: 9062836194 9789062836192 Year: 1984 Publisher: Muiderberg,

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Book
Handleiding voor het maken van scripties
Author:
ISBN: 9060875427 9789060875421 Year: 1977 Publisher: Lochem: De Tijdstroom,

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Book
Omgaan met Marokkanen: regels, omgangsvormen, het psychosociale gesprek
Author:
ISBN: 9060018796 Year: 1984 Publisher: Deventer Van Loghum Slaterus

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Boek poogt inzicht te verschaffen in de Marokkaanse manieren van communiceren in het psychosociale gesprek. In het boek wordt getoond hoe communicatie samenhangt met waarden.

Gramophone, film, typewriter
Author:
ISBN: 9780804732338 0804732337 Year: 1999 Publisher: Stanford: Stanford university press,

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L’ouvrage théorique Grammophon, Film, Typewriter de Friedrich A. Kittler (dont l’édition originale allemande date de 1986 et sa traduction anglaise de 1999) a pour ambition de croiser histoire, technique et réflexion sur les médias. Trois chapitres traitent successivement du cinéma, du phonographe et de la machine à écrire dans une optique qui vise à montrer combien ces techniques apparues à la fin du XIXe et au début du XXe siècle, considérées par Kittler sur un plan générique comme des moyens destinés à stocker et à transmettre des informations (qu’elles soient optiques, acoustiques ou écrites) de façon standardisée, ont profondément modifié le rapport de l’homme au réel.

No Sense of Place. The Impact of Electronic Media on Social Behavior.
Author:
ISBN: 9780195042313 1280523220 019504231X 9786610523221 0199839212 0198020570 9780198020578 9781280523229 Year: 1985 Publisher: Oxford : Oxford University Press,

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Abstract

Introduction: Behavior in Its Place; Part I--Media as Change Mechanisms Media and Behavior: A Missing Link; Media, Situations, and Behavior; Why Roles Change When Media Change; Part II--From Print Situations to Electronic Situations The Merging of Public Spheres; The Blurring of Public and Private Behaviors; The Separation of Social Place from Physical Place; Part III--The New Social Landscape New Group Identities; New Ways of Becoming; Questioning Authority; Effect Loops; Part IV--Three Dimensions of Social Change The Merging of Masculinity and Femininity; The Blurring of Childhood and Adulthood; Lowering the Politica

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