Listing 1 - 10 of 10
Sort by

Book
De grote webshopgids
Author:
Year: 2013 Publisher: Roeselare Roularta

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Het potentieel van online-dayparting : 'daytime is prime-time'
Author:
Year: 2003 Publisher: Antwerpen UA

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Amazon : de retailer die alles op zijn kop zet
Authors: ---
ISBN: 9789463371858 Year: 2019 Publisher: Kalmthout Pelckmans Pro

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De retailindustrie staat vandaag voor ongeziene uitdagingen. In alle markten en sectoren gaan traditionele spelers, al dan niet gedwongen, op zoek naar nieuwe businessmodellen en strategieën om te overleven. Online shoppen, en dan vooral koploper Amazon, ligt aan de basis van deze grove disruptie en de bijhorende uitdagingen en kansen. Tot op vandaag blijft Amazon zichzelf in sneltreinvaart heruitvinden en dwingt het bedrijf de hele industrie zo onophoudelijk tot innoveren.Het boek Amazon neemt de rol van de retailer als outsider en disruptor onder de loep en geeft de lezer een bevattelijke inleiding in de eigenheid en strategie van de e-commerce-reus. Het geeft een inzicht in Amazons onvermoeibare engagement om waarde te creëren voor de klant, haar investering in stenen winkels en haar klantgerichte innovaties als stemtechnologie, kassaloos winkelen en het Prime ecosysteem.Amazon is een boek voor retailers die hun fysieke winkel willen heruitvinden. Zij ontdekken verschillende tips om te leren van de grootste en te evolueren van een transactioneel naar een meer ervarings- en servicegericht bedrijf.Natalie Berg adviseerde als retailanalist jarenlang bedrijven over hoe ze kunnen concurreren of samenwerken met retailreuzen zoals Walmart en Amazon. Vandaag leidt ze haar eigen consultancybureau NBK Retail.Miya Knights heef t twintig jaar ervaring als journalist, uitgever en directeur research. Ze is eigenaar en uitgever van het tijdschrift Retail Technology en staat in de Vend top 20 van retail influencers.Jorg Snoeck, alias Captain of Retail, is de oprichter van RetailDetail, het toonaangevende communicatie- en netwerkplatform voor alle professionals in de detailhandel en FMCG. Hij heef t de persoonlijke missie om ervoor te zorgen dat meer ondernemers en bedrijven kunnen blijven bloeien in het uitdagende en snel veranderende retaillandschap.Bron : http://www.standaardboekhandel.be


Book
Schrijven voor het web en sociale media
Authors: ---
ISBN: 9789059406100 Year: 2013 Publisher: Culemborg Van Duuren Media

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
The future of shopping : waar iedereen retailer is
Authors: ---
ISBN: 9789082542271 9082542277 Year: 2017 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Hoe winkelen mensen in de toekomst ? Waarom blijven de faillissementen zich opstapelen en grijpt de leegstand in winkelstraten om zich heen ? Wat kunnen merken en handelaars doen om te overleven ?Traditionele retail is dood. Economische, demografische en vooral technologische ontwikkelingen hebben hem overbodig gemaakt. De statische winkel heeft plaatsgemaakt voor een verscheidenheid aan vormen. Door de digitalisering is de wereld vandaag één grote marktplaats geworden. In die revolutie is een nieuwe consument opgestaan, die tegelijkertijd ook producent en retailer is. Vandaag bepaalt de shopper hoe het merk eruit zal zien en hoe het aangeboden zal worden. In een wereld van verandering moet alles heruitgevonden worden. Bron : http://www.bol.com


Book
Het einde van de privacy : megatrends e-business, internetveiligheid en digitale identiteit
Author:
ISBN: 9789055948581 Year: 2012 Publisher: Schiedam Scriptum

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De 400 miljoen Europeanen hebben samen al 50 miljard sporen op internet achtergelaten. Koppelen van al die verschillende data via algoritmen en 'business analytics' wordt een megatrend. Bedrijven fuseren straks primair om data te bundelen.Webwinkelen wordt maatwerk, passend bij de persoon en het aankoopgedrag van de consument. We gaan meer internetbankieren. Nu al gaat de Nederlander maar eens in de zeven jaar naar zijn bank. Nu vormt de computer nog onze toegangspoort tot de parallelwereld van internet, straks is dat de smartphone. Mobiel bankieren wordt normaal en er komen hybride winkelvormen van 'bricks&clicks'.De beveiliging van internet wordt een enorme groeimarkt. 'Internet security' is de branche van de toekomst en 'cyberwar' wordt een nieuwe kerntaak van leger en Defensie. Een briljante 17-jarige hacker verdient straks meer dan een 50-jarige topbankier. Er komt niet meer blauw op straat maar meer blauw op internet nu al meer dan 50% van criminaliteit internet-gerelateerd is.Naast gratis internet komt er betaald internet en burgers slaan hun digitale identiteit in de 'Cloud' op en bepalen zelf wie toegang krijgt tot welk deel van hun digitale identiteit. Liefde, vriendschap, seks en intimiteit starten vaker op internet, dat uitgroeit tot 'interslet'. Met een elektronische contactlens, waarop teksten worden geprojecteerd, kun je straks teksten lezen terwijl je met iemand staat te praten.Maar hoe belangrijker ons leven 'online' wordt, hoe belangrijker ook ons leven 'offline' wordt. De papieren back-up komt terug. We gaan elkaar vaker fysiek ontmoeten. Er komt een nieuwe discretie en er komen herijkte normen en waarden. 'Twittiquette' wordt de nieuwe etiquette op Internet. Hoe gaan we daar allemaal mee om ?Bron : http://www.scriptum.nl


Multi
Backbone : IT & multimedia : teacher's manual
Authors: --- --- ---
ISBN: 9789028944787 9789028944794 9789028948341 9789028948280 Year: 2008 Publisher: Kapellen Pelckmans


Book
Binnen bij bol.com : undercover bij de winkel van ons allemaal
Author:
ISBN: 9789021418124 9021418126 Year: 2019 Publisher: Amsterdam : Querido Fosfor,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Een anonieme hal van acht voetbalvelden groot aan de rand van een bedrijventerrein in Waalwijk. Eindeloze schappen met spullen en spulletjes. Welkom in het distributiecentrum van bol.com. Hier gaat Jeroen van Bergeijk undercover, omdat hij wil weten wat er gebeurt als wij om vijf minuten voor middernacht besluiten dat we morgen een stofzuiger of een airfryer nodig hebben. Wie zijn de mensen die ervoor zorgen dat we ons pakketje thuisbezorgd krijgen? En wie pakt het uit als we het retourneren?

Keywords

arbeidsomstandigheden --- 331 --- Sociology of work --- Social law. Labour law --- Personnel management --- Bol.com [Utrecht] --- PXL-Central Office 2020 --- ondernemingen --- maatschappijkritiek --- BPB9999 --- BPB2111 --- electronic commerce --- commerce électronique --- comerț electronic --- elektronsko poslovanje --- elektronikus kereskedelem --- elektronkaubandus --- comércio eletrónico --- sähköinen kaupankäynti --- Elektronischer Handel --- comercio electrónico --- ríomhthráchtáil --- elektroniskā tirdzniecība --- електронна търговия --- elektronische handel --- handel elektroniczny --- elektronisk handel --- elektronička trgovina --- tregti elektronike --- kummerċ elettroniku --- електронска трговија --- elektroninė prekyba --- електронска трговина --- commercio elettronico --- elektronický obchod --- ηλεκτρονικό εμπόριο --- comércio na Internet --- handel via internet --- tregti online --- kibernetinė prekyba --- commercio on line --- e-kaubandus --- iepirkšanās internetā --- internetové obchodování --- kaupankäynti Internetissä --- τηλεεμπόριο --- commercio su Internet --- internetska trgovina --- virtualna trgovina --- e-kauppa --- tregti nëpërmjet Internetit --- virtuel handel --- virtuální obchod --- cibercomércio --- e-kereskedelem --- Online-Geschäfte --- E-Commerce --- comércio virtual --- Electronic Commerce --- r-thráchtáil --- е-трговија --- virtuaalikauppa --- virtuaalkaubandus --- elektronické obchodování --- comércio electrónico --- küberkaubandus --- virtual commerce --- online trgovina --- internetes kereskedelem --- internetinė prekyba --- cyberhandel --- e-commercio --- Interneti-kaubandus --- virtualioji prekyba --- comercio virtual --- e-comerț --- virtuell handel --- commerce virtuel --- internetový obchod --- virtuális kereskedelem --- handel via Internet --- e-comercio --- online commerce --- e. prekyba --- on-linehandel --- online-kaupankäynti --- comércio em linha --- virtuele handel --- e-trgovina --- εμπόριο on-line --- on line obchodování --- on-line handel --- cibercomercio --- commercio virtuale --- e-obchodování --- comerț prin internet --- e-handel --- κυβερνοεμπόριο --- tregti virtuale --- cybercommercio --- cybercommerce --- tregti kibernetike --- e-commerce --- onlinehandel --- Internet commerce --- E-Business --- comercio en Internet --- tirdzniecība internetā --- commerce sur Internet --- prekyba elektroniniu ryšiu --- интернетска трговија --- comercio en línea --- kyberkauppa --- virtuālā tirdzniecība --- tirdzniecība tiešsaistē --- εμπόριο μέσω Internet --- elektronischer Geschäftsverkehr --- comerț on line --- commerce en ligne --- e-obchod --- librairie --- librărie --- kirjakauppa --- librari --- kníhkupectvo --- libreria --- könyvesbolt --- knjigarna --- knjižara --- knygynas --- βιβλιοπωλείο --- librería --- boekhandel --- ħanut tal-kotba --- grāmatnīca --- bookshop --- knihkupectví --- књижара --- Buchhandlung --- księgarstwo --- boghandel --- bokhandel --- raamatukauplus --- книжарница --- livraria --- prodej knih --- knižní obchod --- könyváruház --- knižní velkoobchod --- siopa leabhar --- 331.


Book
Elektronische facturering en archivering in 20 Europese landen
Authors: --- ---
ISBN: 2804412571 Year: 2004 Publisher: Brussel : Larcier,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

HANDELAAR EN HANDEL - Factuur - Bewijs van verbintenissen en archivering - Archivering - Telecommunicatie - Europees en internationaal recht telecommunicatie - factuur elektonische factuur factureringsplicht inhoud en formaat factuur bewaring bewaringstermijn bewaartermijn & de weg naar de goedkeuring van de e.g - richtlijn inzake facturering richtlijn 2001 115 eg d.d. 20.12.2001 tot wijziging richtlijn 77 388 eg met het oog op vereenvoudiging modernisering en harmonisering van de terzake van de facturering geldende voorwaarden op het gebied van de belasting over de toegevoegde waarde (BTW) - functie van een factuur binnen het EU BTW - stelsel - voorbereidende initiatieven van de Europese commissie - toepassingsgebied van de richtlijn inzake facturering & facturering - facturering na richtlijn d.d. 20.12.2001 - facturering in een internationale context - andere aspecten van het nieuwe kader voor facturering - facturering - het werk van de OESO & bewaring factuur(en) - bewaring van stukken na de richtlijn d.d. 20.12.2001 - het huidige kader voor bewaring - bewaren van stukken in een internationale context & bibliografie

Keywords

Electronic filing systems --- Invoices --- Archivage électronique --- Factures --- Law and legislation --- Computer network resources --- Droit --- Information électronique --- 026.068 --- 930.25 <4> --- 930.25 EUR --- Software, programmatuur. Elektronische informatiebronnen. Digitale bibliotheken. Virtuele bibliotheken --- Archiefwetenschap. Archivistiek--Europa --- 930.25 <4> Archiefwetenschap. Archivistiek--Europa --- 026.068 Software, programmatuur. Elektronische informatiebronnen. Digitale bibliotheken. Virtuele bibliotheken --- Archivage électronique --- Information électronique --- facturen --- E-ARCHIVERING -- 351.713 --- E-FACTURERING -- 351.713 --- VENNOOTSCHAPSBELASTINGEN -- 351.713 --- BTW -- 351.713 --- 381.56 --- systemes de paiement --- Rechtstreekse verkoop aan de verbruiker. --- btw --- betaalsystemen --- bewijsmiddelen --- boekhouding --- europees gemeenschapsrecht --- belgie --- AA / International- internationaal --- EUR / Europe - Europa --- 333.154 --- 384.7 --- 347.751.0 --- U26 - Autres questions spécifiques du droit commercial - Andere bijzondere vraagstukken uit handels- en ondernemingsrecht --- tva --- moyens de preuve --- comptabilite --- droit communautaire europeen --- belgique --- Elektronische geldtransfers. Clearing. Home banking. --- Tele-informatie. Datatransmissie. --- Verkoop. Afstand. Aankoop (algemeenheden). --- Tax law --- e-commerce --- accountancy --- European law --- internationale handel --- Commercial law --- Company law. Associations --- BTW (Belasting over de Toegevoegde Waarde) --- fiscaal recht --- Financial law --- Elektronische geldtransfers. Clearing. Home banking --- Rechtstreekse verkoop aan de verbruiker --- Tele-informatie. Datatransmissie --- Verkoop. Afstand. Aankoop (algemeenheden) --- Trade regulation --- Europe --- Electronic commerce --- European Union countries


Book
Digitaal is het nieuwe normaal : de revolutie is begonnen
Author:
ISBN: 9789077445259 Year: 2010 Publisher: Tielt Lannoo

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Inhoudsopgave : 01. Welkom in het nieuwe normaal 02. Ontdek de limieten 03. De regels in het nieuwe normaal 04. Klanten in het nieuwe normaal 05. Informatiestrategieën voor het nieuwe normaal 06. Organisaties in het nieuwe normaal 07. Innovatie in het nieuwe normaal 08. Technologiestrategie voor het nieuwe normaal 09. The big picture Peter Hinssen is een van de internetpioniers in België en Europa. Hij is een veelgevraagde keynotespreker over de hele wereld en zal in de tweede helft van 2010 speciaal adviseur zijn tijdens het Belgische voorzitterschap van de EU. Zijn nieuwe boek vertrekt van de stelling dat wij slechts halverwege de digitale revolutie staan. We gaan nu over naar het diepe deel van het zwembad. Het volgende stuk zullen we echt moeten zwemmen. Het gebruik van technologie is immers geen nieuwigheid meer. Digitaal is het nieuwe normaal. We zullen ons enkel kunnen onderscheiden door de intelligente manier waarop we met technologie omgaan. Over die attitude en de bijbehorende gedragsaanpassingen gaat dit boek. In dit boek geeft ondernemer, adviseur en 'visionair' Peter Hinssen zijn kijk op het digitale tijdperk. In negen hoofdstukken schetst hij vandaag als het omslagpunt tussen digitaal als vernieuwend en digitaal als de norm. Vervolgens bespreekt hij een aantal limieten, zoals de lengte: via dikke rapporten komt hij uit op Twitter. In het 'nieuwe normaal' zijn nieuwe regels, waaronder een oude bekende: 'Goed genoeg verslaat perfect'. De volgende hoofdstukken behandelen de klant, de organisatie, innovatie en technologiestrategie. Hinssen noemt het bouwen van informatiesystemen achterhaald; tegenwoordig gaat het over 'samenstellen van clouds'. Al met al leesbaar (met conclusies na elk hoofdstuk), al bekruipt de lezer het gevoel deze zaken al eerder gelezen te hebben.

Keywords

Marketing. --- Technologie. --- Computer. Automation --- innovatiemanagement --- technologische innovatie --- Economic production --- Organization theory --- digitalisering --- computeranalfabetisme --- informatisering --- digitale technieken --- ICT (informatie- en communicatietechnieken) --- 65.012.4 --- 930.25:681.3 --- #SBIB:309H103 --- #SBIB:309H1720 --- #SBIB:316.334.2A554 --- BPB1011 --- Entreprise --- Innovation --- Technologie numérique --- 691 Informatiemaatschappij --- Technologie Technologie --- digitaal --- informatiemaatschappij --- internet --- internetmarketing --- 520 --- informatietechnologie --- innovatie --- technologie --- 658.8:004.738.5 --- 309 --- 369.1 --- maatschappelijke evolutie --- maatschappelijke veranderingen --- trends --- trendwatchers --- digitale samenleving --- massamedia --- 681.32 --- Digitalisering --- Innovatie --- Technologie --- informatieverwerking --- innovatie (veranderen) --- E-commerce --- Veranderingsmanagement --- Team personeel taelenten Management strategie success E-business --- 65.012.4 Management. Directorate. Technique and methods of management --- Management. Directorate. Technique and methods of management --- 930.25:681.3 Archiefwetenschap. Archivistiek-:-Computerwetenschap --- Archiefwetenschap. Archivistiek-:-Computerwetenschap --- Mediatechnologie / ICT / digitale media: sociale en culturele aspecten --- Informatiekunde, informatie management --- Partijen en strategieën in de onderneming: technologische verandering en zijn effecten op structuur en inhoud van de arbeidsposten --- Onderneming --- Vernieuwing --- Digitale technologie --- informatica, informatietechnologie --- sociale wetenschappen, maatschappelijk welzijn - maatschappijkritiek; algemeen --- Marketing - Marktonderzoek - Marktanalyse --- departement Algemeen 10 --- digitale marketing --- Trends --- Internet --- Trendwatching --- Automatisering --- Cultuursociologie --- digitale Technologie --- teknoloġija diġitali --- digitalna tehnologija --- digitaalitekniikka --- tecnología digital --- digitale technologie --- tehnologie digitală --- digital teknologi --- digitální technologie --- teknologji dixhitale --- цифрова технология --- digital teknik --- digital technology --- digitálna technológia --- ψηφιακή τεχνολογία --- tecnologia digitale --- ciparu tehnoloģija --- digitaaltehnoloogia --- technologia cyfrowa --- skaitmeninė technologija --- tecnologia digital --- digitális technológia --- дигитална технологија --- Digitaltechnologie --- digitalteknik --- innovation --- innovaatio --- innovazione --- novinka --- inovație --- innovazzjoni --- иновация --- innovatsioon --- innowacja --- jaunievedums --- innovación --- vernieuwing --- καινοτομία --- inovácia --- inovação --- иновација --- nuálaíocht --- innováció --- risi --- inovacija --- τεχνολογική καινοτομία --- teknologisk fornyelse --- industrielle Innovation --- technologische Innovation --- technológiai innováció --- inovação tecnológica --- innovación industrial --- innovación tecnológica --- risi industriale --- naujovė --- βιομηχανική καινοτομία --- technologische vernieuwing --- industrijska inovacija --- innovazione industriale --- tehnoloogiline innovatsioon --- priemyselná inovácia --- technologijos naujovė --- technologická inovácia --- innovation technologique --- teollinen innovaatio --- tehnoloģisks jauninājums --- fornyelse --- risi teknologjike --- inovație industrială --- teknisk innovation --- innovation industrielle --- teknologinen innovaatio --- teknologisk innovation --- industriell innovation --- technological innovation --- pramoninė naujovė --- industrial innovation --- технолошка иновација --- innovazione tecnologica --- průmyslová novinka --- tööstusinnovatsioon --- technická novinka --- tehnološka inovacija --- industriel innovation --- ipari innováció --- inovação industrial --- rūpniecisks jauninājums --- innovazione scientifica --- inovație tehnologică --- druh podniku --- virksomhed --- vrsta podjetja --- impresa --- företag --- врста предузећа --- вид на претпријатие --- vrsta poduzeća --- tip ta’ impriża --- ettevõtte tüüp --- επιχείρηση --- uzņēmējdarbības veids --- przedsiębiorstwo --- yritys --- type of business --- tip de afacere --- empresa --- предприятие --- Unternehmen --- onderneming --- typ podniku --- vállalkozás --- lloj i biznesit --- įmonės rūšis --- impresa collettiva --- φίρμα --- maatschappij --- impresa societaria --- Firma --- вид на фирма --- firme --- foretagende --- azienda --- дејност на претпријатие --- firm --- регистрирана дејност на трговско друштво --- ditta --- cég --- Unternehmung --- firmë --- firma --- kompanija --- äriühing --- tvrtka --- poduzeće --- 650.012 --- Trend --- Maatschappij --- cineál gnó --- teicneolaíocht dhigiteach --- 431 --- opleiding management --- formation management --- tipo di azienda --- Technologie numérique

Listing 1 - 10 of 10
Sort by