Listing 1 - 6 of 6 |
Sort by
|
Choose an application
Sociology of health --- communicatiestrategie --- arts-patiënt relatie
Choose an application
Mass communications --- perscontacten --- communicatiemanagement --- PR (public relations) --- sociaal-cultureel werk --- communicatiestrategie --- cultuurorganisatie
Choose an application
De wereld wordt steeds drukker. Dat is een probleem voor alles en iedereen die gekozen wil worden: bedrijven die strijden om marktaandeel, merken en nieuwe producten die aan de lopende band worden geïntroduceerd. Maar ook politici die vechten om aandacht in de overvolle mediaruimte. En wat te denken van alle content die elke dag door de digitale kanalen wordt gedrukt en zijn weg probeert te vinden naar een gewillig publiek ? Of van die miljoenen singles die zichzelf in de kijker proberen te spelen op datingplatforms ? In de zee van concurrerend aanbod is verdrinken gemakkelijker dan komen bovendrijven. Terwijl de schappen en magazijnen uitpuilen, de inboxen en servers volstromen en de kiezer steeds meer te kiezen heeft, rijst de vraag: wat moet je doen om eruit te springen ? Hoe val je duurzaam op in een wereld die steeds drukker wordt ? En hoe zorg je ervoor dat mensen dan voor jou kiezen ? Het antwoord blijkt even simpel als doeltreffend. In dit boek laat topstrateeg en ondernemer Roland van der Vorst zien hoe mensen, merken, systemen en ideeën boven komen drijven door hun concurrenten 'weg te camoufleren'. Luchtig geschreven en met veel voorbeelden, maar minstens zoveel diepgang beschrijft hij de unieke principes van het duurzame opvallen. Het camouflage-effect is een must-have als je wilt begrijpen hoe je boven het maaiveld uit kunt komen. Bron : http://www.uitgeverijbalans.nl
Communicatie; opvallen. --- Philosophy and psychology of culture --- Mass communications --- Marketing --- Marketingstrategieën --- Duurzaam ondernemen --- Reclamestrategieën --- Communicatiestrategieën --- Marketingstrategie --- Reclamestrategie --- Communicatiestrategie --- Financiewezen
Choose an application
In ongekend risicovolle tijden van ChatGPT, datacriminaliteit en misinformatie leert Het Kairos-effect ons hoe we via een aantal nieuwe principes opnieuw grip krijgen op de volle kracht van onze communicatie en de eindeloze mogelijkheden ervan. Kairos is de oude Griekse god van de opportuniteit en de gelegenheid, en op zijn vleugels reikt communicatie-expert Jo De Poorter een aantal concrete handgrepen aan om sleutelmomenten in bedrijfsen professionele communicatie maakbaar, stuurbaar en realiseerbaar te maken. Wie meester is van het moment, is meester van de maximale mogelijkheden. De Poorter illustreert het Kairos-effect met concrete bedrijfscases uit zijn dagelijkse communicatiepraktijk en levert een stappenplan voor voorbereiding, uitvoering en opvolging van de maakbaarheid van het moment.Bron: www.standaardboekhandel.be
Communicatie --- Communicatiestrategie --- Bedrijfscommunicatie --- Zakelijke communicatie --- Technologische vooruitgang --- Communicatietheorie --- Mass communications --- interne communicatie --- interpersonele communicatie --- communicatietheorieën --- communicatiewetenschappen --- bedrijfscommunicatie --- Communicatie.
Choose an application
Wat ooit begon als een modeblog, groeide uit tot een succesvolle pop-up. Ondertussen is Clouds of Fashion (COF) een booming business met winkels in Antwerpen, Knokke en Gent.Maar hoe toverde Laurentine, oprichtster van COF, haar merk om tot een sterke community en een geslaagde business ? Dat vertelt ze je in dit boek.Een exclusieve blik achter de schermen van het succesverhaal van Clouds of Fashion.De ongefilterde road to success.Met tips en tricks over het uitbouwen van een online en offline community, het opstarten van een blog, webshop, pop-up en de succesvolle overschakeling naar fysieke winkels.Bron : http://www.bol.com
Blogs ; mode. --- Industrial psychology --- marketingstrategie --- mode --- merkimago --- e-business --- Landeghem, Van, Laurentine --- Bedrijfspsychologie --- Blogging --- Internet --- Sociale media --- Cybermarketing --- Sociale communicatie --- Communicatiestrategieën --- Blog --- Communicatiestrategie --- Onlinemarketing
Choose an application
Vooraf inleiding 1 de consumensjes van nu. Kinderen of minivolwassenen?. Partners bij de koopjes. Na-apers. Van de tv naar de pc en terug. Nieuwsgierige aagjes en verzamelaars, stoere ridders en prinsessen. Tips 2 van mensje tot consumensje. Ontwikkelingsmodel als inspiratiebron voor verrassende strategien. Baby's en peuters willen klank en kleur Bumba. Kleuters zijn dol op fantasie en avontuur Dora Kabouter Plop. Kids houden van wat cht is Stafari. Tweens verkiezen emoties en relaties W817. Voorbeelden uit de praktijk Lego Little David. Tips 3 mama's en papa's van de consumensjes. Een fonkelnieuw ouderschap Test: welke ouder ben ik. Kidsmarketing met oog voor de ouders Lifestagebenadering Retromarketing Edutainment. Tips 4 het veroveren van de consumensjes. Mikken op 'early adopters'. Inspelen op de behoefte om erbij te horen. Communicatie stimuleren. Crossmediaal werken. Een verhaal vertellen. Tips 5 verrassend communiceren met consumensjes - cases en keuzes. Wacko's: lekker stout! - commercieel project. Vlieg je mee? - edutainmentconcept. Vriend van het regenwoud - reclame n scholenactie. Bozar Family - multi-inzetbaar icoon. Mechelen Kinderstad - parapluconcept. P'tits Heinz - verantwoorde reclame. Oona voor Unicef Kids - ludieke spreekbuis. The small, the crazy & the super ones - concept voor en door kids afsluiter over de auteur bibliografie
Consumentengedrag --- Kinderen en reclame. --- Marketing --- Jeugd. --- Advertising. Public relations --- Age group sociology --- consumentenmarketing --- reclame --- kinderen --- mediaplanning --- Consumer behavior --- communicatiestrategie --- Mass communications --- #PBIB:+115.10 --- #SBIB:309H2821 --- #SBIB:309H402 --- #KVHA:Marketing; kinderen --- #KVHB:Marketing --- 301.185.1 --- 658.81 --- 659 --- 659.3 --- 433 --- 478.3 --- 658.89 --- 659.1 --- Consumentenopvoeding --- Kinderen --- Marketingcommunicatie --- Reclame --- E100198.jpg --- Kinderen en reclame --- 369.1 --- 369.4 --- 658.8 --- Communicatie --- consumentengedrag --- marketingcommunicatie --- massacommunicatie --- Cultuur : Algemeen --- Reclameboodschap: functies, genres, taalgebruik historiek --- Media en publiekgroepen: gebruik van de boodschap, effecten van de media, . --- Sociologie van de leeftijdsgroepen --- Reclame. Public relations --- Massacommunicatie --- Opvoeding in de praktijk --- In- en verkoopsorganisatie en -techniek --- Marketing - Marktonderzoek - Marktanalyse --- bedrijfseconomie, reclame, algemeen --- marketing, verkoop, distributie --- Media en publiekgroepen: gebruik van de boodschap, effecten van de media, --- Audiovisuele vorming --- Kinderen en jeugd --- Doelgroepenreclame --- Trends --- Provincie West-Vlaanderen --- Reclame ; invloed op kinderen --- Kind --- Jeugd --- Media --- Ontwikkelingsstoornis --- Fysiotherapie --- Trend --- Financiewezen --- Jongere
Listing 1 - 6 of 6 |
Sort by
|