Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|
Choose an application
Is lezen iets wat moet? Of iets wat mag? Plezier in lezen is het beste startpunt voor leerlingen om veel leeskilometers te gaan maken en zo hun leesvaardigheid bijna moeiteloos te verbeteren. In de aanpak Vrij lezen staat leesplezier centraal. Scholen die deze aanpak hebben ingevoerd, zien de leesmotivatie van hun leerlingen opvallend toenemen. In Leeskilometers maken op school wordt stap voor stap beschreven hoe u de aanpak Vrij lezen op school kunt invoeren, inclusief inspirerende ervaringsverhalen van andere scholen.
lezen --- studiemethoden --- leesvaardigheden --- moedertaalonderwijs --- Didactics of Dutch --- leesopvoeding --- Leesbevordering ; basisonderwijs --- Leesbevordering ; secundair onderwijs --- Didactiek van het Nederlands --- 433.7 --- #PBIB:+111.15 --- Lezen --- Leesbevordering --- leesonderwijs --- leesbevordering --- Vakdidactiek --- Leesopvoeding --- Vakdidactiek : Nederlands : Secundair onderwijs --- Contains audio-visual material --- Onderwijs --- Basisonderwijs --- Beroepssecundair onderwijs --- Schrijven --- Spel --- Opvoeding --- Pedagogiek --- Statistische gegevens --- Sport
Choose an application
Het Europees Referentiekader (ERK) beschrijft wat taalleerlingen moeten kennen en kunnen om een taal te kunnen gebruiken voor communicatie en welke kennis en vaardigheden zij moeten ontwikkelen om daarbij doeltreffend te kunnen handelen. In deze publicatie staan voorbeelden voor de niveaus Gespreksvaardigheid A1 en A2. Een groot gedeelte van deze publicatie bevat taaltaken waarmee taalleerlingen kunnen oefenen. Veel aandacht wordt besteed aan klassenmanagement, didactiek en specifieke werkvormen. Ook worden de hulpmiddelen beschreven waarmee de vorderingen gemeten kunnen worden.
Didactics of languages --- Secondary education --- Adult education. Lifelong learning --- Phonetics --- Dutch language
Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|