Listing 1 - 7 of 7 |
Sort by
|
Choose an application
Wetenschappelijk werk --- A-stroom --- 1e graad secundair onderwijs --- 2e leerjaar secundair onderwijs --- Moderne talen --- Doorstroomfinaliteit
Choose an application
FAN! voor de basisoptie Moderne Talen in het tweede jaar A-stroom.
Didactics of languages --- Secondary education --- Nederlands --- Engels --- Frans --- taalmethodes --- Moderne talen ; secundair onderwijs ; leermiddelen --- Schoolbooks - Didactic material --- Moderne talen --- A-stroom --- 2e leerjaar secundair onderwijs --- 485.1 --- Talen --- secundair onderwijs --- Nederlande taal en letterkunde --- Secundair onderwijs
Choose an application
Schoolbooks - Didactic material --- 476.1 --- Wero --- Lager onderwijs --- Wereldoriëntatie; algemeen --- Wereldoriëntatie --- Moderne talen --- Basisonderwijs --- 2e leerjaar lager onderwijs --- Verkeer --- Verkeersveiligheid --- Wereldoriëntatie --- C6 --- handboek --- leermiddelen --- Opvoeding, onderwijs, wetenschap
Choose an application
Schoolbooks - Didactic material --- Wereldoriëntatie --- Lager onderwijs --- Moderne talen --- Basisonderwijs --- 2e leerjaar lager onderwijs --- Verkeer --- Verkeersveiligheid --- C6 --- handboek --- leermiddelen --- Opvoeding, onderwijs, wetenschap
Choose an application
Schoolbooks - Didactic material --- Moderne talen --- Basisonderwijs --- 1e leerjaar lager onderwijs --- Wereldoriëntatie --- Lager Onderwijs --- Lager onderwijs --- Verkeer --- Verkeersveiligheid --- Wereldoriëntatie --- C6 --- handboek --- leermiddelen --- Opvoeding, onderwijs, wetenschap
Choose an application
Schoolbooks - Didactic material --- 476.1 --- Wero --- Lager onderwijs --- Wereldoriëntatie; algemeen --- Moderne talen --- Basisonderwijs --- 1e leerjaar lager onderwijs --- Wereldoriëntatie --- Verkeer --- Verkeersveiligheid --- C6 --- leermiddelen --- handboek --- Opvoeding, onderwijs, wetenschap
Choose an application
Dit boek is opgevat als een handleiding, een boek vol handelingsoriëntaties voor leraren en leraren-in-opleiding die in hun educatieve praktijk op zoek zijn naar ideeën om de onderzoekscompetenties concreet met hun leerlingen te realiseren. Bij elk project gaat er aandacht naar de nodige voorkennis, de opdrachten, bepaalde werkvormen en naar wat er kan gebeuren in de oriënterings-, voorbereidings-, uitvoerings- en reflectiefase. De lesgevers zijn vrij om deze lessuggesties vrij naar hun hand te zetten: de duur van een project, bepaalde inhoudelijke wijzigingen, andere evaluatievormen, enz. De bijlagen bevatten verschillende evaluatievormen. (Bron: flaptekst)
onderzoeksvaardigheden --- moderne talen --- klasieke talen --- secundair onderwijs --- 485.2 --- Didactics of secundary education --- competenties --- wetenschappelijk onderzoek --- linguïstiek --- PXL-Education 2016 --- didactische werkvormen --- talenonderwijs --- Moderne vreemde talen --- Lerarenopleiding --- Nederlands --- Frans --- Engels --- 371 --- Onderzoeksvaardigheden --- Klassieke talen --- Secundair onderwijs --- 373.5 --- Onderzoeksvaardigheid --- Dialect --- Etymologie --- Fonetiek --- Idioom --- Zinsleer --- Linguïstiek --- Vlaams --- Vlaanderen --- Emigratie
Listing 1 - 7 of 7 |
Sort by
|