Listing 1 - 10 of 417 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Pour se préparer au DELF, Diplôme d'Etudes en Langue Française, niveau B1 du cadre européen commun de référence, cet ouvrage propose un travail sur les 4 compétences (la compréhension de l'oral, la compréhension des écrits, la production écrite et la production orale). La préparation à l'examen est développée à travers 3 sections : Repérez vos points forts et vos points faibles Des activités ciblées pour faire le point sur votre niveau, compétence par compétence, et repérer vos points forts et vos points faibles. Chaque activité correspond à un objectif communicatif et est notée. Une fiche Bilan permet de comptabiliser les points et d'évaluer vos compétences. Développez vos compétences Des exercices d'entraînement diversifiés pour consolider vos acquis et atteindre le niveau de l'examen du DELF B1 Passez l'examen Deux sujets types pour se mettre dans les conditions réelles de l'examen Le CD contient les enregistrements des activités de compréhension de l'oral et de production orale. Transcription des enregistrements en fin d'ouvrage.
B1 (taalniveau) --- didactiek --- Didactics of French --- Frans --- Toetsen --- Niveau B1 --- Toets --- Niveau B1 (Europees referentieniveau)
Choose an application
Government information --- Public records --- Law and legislation --- Public law. Constitutional law --- Mass communications --- Criminal law. Criminal procedure --- Industrial and intellectual property --- Belgium --- 001.9 --- 026.068 --- 351.751 <493> --- Academic collection --- 351.751 --- 690 Media, mediarecht --- #A0206A --- 026.068 Software, programmatuur. Elektronische informatiebronnen. Digitale bibliotheken. Virtuele bibliotheken --- Software, programmatuur. Elektronische informatiebronnen. Digitale bibliotheken. Virtuele bibliotheken --- 001.9 Verbreiding van kennis. Informatie in het algemeen --- Verbreiding van kennis. Informatie in het algemeen --- 351.751 <493> Mediarecht. Vrijwaren van de vrijheid van denken, van de persvrijheid. Censuur. Filmcensuur. Reclamerecht--(Fundamentele vrijheden in de grondwet zie {342.732})--België --- Mediarecht. Vrijwaren van de vrijheid van denken, van de persvrijheid. Censuur. Filmcensuur. Reclamerecht--(Fundamentele vrijheden in de grondwet zie {342.732})--België --- 351.751 Mediarecht. Vrijwaren van de vrijheid van denken, van de persvrijheid. Censuur. Filmcensuur. Reclamerecht--(Fundamentele vrijheden in de grondwet zie {342.732}) --- Mediarecht. Vrijwaren van de vrijheid van denken, van de persvrijheid. Censuur. Filmcensuur. Reclamerecht--(Fundamentele vrijheden in de grondwet zie {342.732}) --- Government records --- Public administration --- Records --- Archives --- Information, Government --- Freedom of information --- Informatie --- Massamedia --- Mediawetgeving --- Openbaarheid van Bestuur --- Wetgeving --- Government information - Belgium --- Public records - Law and legislation - Belgium --- Mediarecht --- Informatiemaatschappij --- Overheidsvoorlichting
Choose an application
Een vriendelijk heertje vindt een kleine vogel. 'Arm, klein vogeltje,' denkt hij, 'ik neem je mee naar huis om voor jou te zorgen, zodat je niets te kort komt. Wat zou je graag hebben?' Een vriendelijk heertje vindt een kleine vogel. 'Arm, klein vogeltje,' denkt hij, 'ik neem je mee naar huis om voor jou te zorgen, zodat je niets te kort komt. Wat zou je graag hebben?' (Bron: covertekst)
genre-thema"">
Choose an application
In het buitengewoon onderwijs geniet men, binnen een wettelijk referentiekader van ontwikkelingsdoelen en inspanningsverplichting, een zeer grote vrijheid. Dit biedt kansen om onderwijs op maat te bieden; men kan het zorgaanbod flexibel en waar mogelijk aanpassen aan de individuele hulpvraag van elke leerling. Een grote handelingsvrijheid heeft echter ook een keerzijde. Vaak is men als school op zoek naar bevestiging: zijn we wel goed bezig? Dit boek wil een mogelijke manier aanreiken om als school om te gaan met onderwerpen als handelingsplanning, intakegesprek, klassenraden, groepswerkplanning en individuele handelingsplanning.
Kwaliteitszorg ; buitengewoon onderwijs. --- #KVHB:Buitengewoon onderwijs --- #KVHB:Mentaal gehandicapten --- 184 Kinderrechten en onderwijs --- #KVHB:Orthopedagogie --- buitengewoon basisonderwijs --- buitengewoon onderwijs --- handelingsplannen --- mensen met een mentale beperking --- type 1 --- type 2 --- 450.44 --- 462 --- Handelingsplannen --- Klassenraad --- Schoolwerkplannen --- Zorgverbreding --- Buitengewoon basisonderwijs --- Groepswerk --- Kinderen --- Leerlingen --- Mentaal gehandicapten --- Planmatig werken --- 376.4 --- Buitengewoon Basisonderwijs --- Buitengewoon onderwijs --- Handelingsplannen : kinderen met een verstandelijke beperking --- Schoolwerkplanontwikkeling --- Kinderen met afwijkende verstandelijke vermogens --- Contains audio-visual material --- Kinderen met een verstandelijke beperking --- Special education --- Belgium --- Handbooks, manuals, etc. --- Kind met een verstandelijke handicap
Choose an application
Waarom is toch het zo moeilijk om je goede voornemens vol te houden? Je neemt je van alles voor ('ik drink doordeweeks geen wijn meer', 'ik pak vaker de fiets'), maar meestal verval je weer in je oude patronen. En telkens als je een goed voornemen in rook ziet opgaan,voel je je machtelozer. Hebben goede voornemens wel zin? Je houdt je er immers toch nooit aan.Caroline Arnold vroeg zich af waarom ze in haar werk haar voornemens wél uitvoerde, maar thuis niet. Zo kwam ze op het spoor van een methode die maakt dat je wel degelijk je gedrag kunt veranderen. Haar basisprincipe is dat je uit moet gaan van kleine, realistische stappen, die samen een groot verschil kunnen maken. Deze methode levert blijvend resultaat op. Stel jezelf niet langer teleur en begin klein met dit boek!Bron : http://www.businesscontact.nl
Change (Psychology) --- Changement (Psychologie) --- Maîtrise de soi --- Metabletica --- Metabletics --- Métablétique --- Self-control --- Self-discipline --- Self-mastery --- Succes --- Success --- Succès --- Verandering (Psychologie) --- Zelfbeheersing --- Managementvaardigheden --- Empowerment --- Tijdsbesteding --- Timemanagement
Choose an application
ÿMarketeers op de werkvloer en in het hogere management die zich willen verdiepen in online marketing, performance based online marketing, en affiliate marketing in het bijzonder, houden een must read vast. In Affiliate Marketing beschrijft Caroline Portier de kritische succesfactoren voor affiliation, de belangrijkste themas en stappen die je kunt nemen om een succesvol affiliate programma neer te zetten of een bestaand affiliate programma te verbeteren. Het boek biedt transparantie in de werking van affiliate marketing. Het omvat een schat aan nuttige informatie onderbouwd met voorbeelden uit de praktijk, cases van onder andere Bol.com, literatuuronderzoek en inzichten uit tientallen gesprekken met professionals uit het vak, netwerken, adverteerders, affiliates en uitgevers. Caroline Portier ontwikkelde een zeer succesvol affiliate programma waarmee zij miljoenen euros omzette, en heeft meer dan tien jaar ervaring in de online media en online marketing bij vooraanstaande bedrijven. Bron : http://www.boekenbank.be
658.8:004.738.5 --- affiliate marketing --- marketingstrategie --- Online marketing --- internetmarketing --- Marketing --- Marketingstrategieën --- Cybermarketing --- Marketingstrategie --- Financiewezen --- Onlinemarketing
Choose an application
We hebben het vaak over wat jonge kinderen zouden moeten kennen en kunnen voor groep 3, maar zelden over wat het onderwijs kan leren van de onderzoekende wijze waarop kleuters leren. Langeveld noemde spel 'de meest wezenlijke bezigheid in een wereld die nog van alles kan blijken te zijn'. In die zin kan dit boek worden gezien als een bijdrage aan de nationale dialoog over de toekomst van het onderwijs. Basisschoolleerlingen toerusten voor 'een wereld die nog van alles kan blijken te zijn', begint letterlijk aan de basis, in de onderbouw van de basisschool. Van kerndoel tot kleuterlijn gaat in op de vraag hoe het omgaan met (kern)doelen kan worden afgestemd op de onderwijsbehoeften van kleuters in de basisschool. Zo ontstaat een ontwikkelingsperspectief dat recht doet aan de verworvenheden van het kleuteronderwijs, maar ook inspeelt op ontwikkelingen in een veranderende wereld. De auteur laat ook zien hoe dat perspectief haalbaar kan worden uitgevoerd in de praktijk, op een wijze die menig onderbouwleerkracht zal ondersteunen en inspireren. De pragmatische aanpak maakt dit praktijkboek geschikt voor beginnende leerkrachten en ervaren kleuterleidsters die hun onderwijs niet methodegebonden, maar wel doordacht willen vormgeven. De in dit boek opgenomen kleuterlijnen zijn tevens digitaal beschikbaar via www.kleuterplan.nl Bron: https://www.epo.be/nl/boeken/9789088505706/van-kerndoel-tot-kleuterlijn-caroline-eggermont
Kleuteronderwijs. --- kleuteronderwijs --- Didactics of Kindergarten --- eindtermen --- leerdoelen --- Kleuteronderwijs --- Leerlijnen --- Doelen --- Eindtermen --- Nederland --- Leerdoelen --- Handelingsplannen --- Eindterm --- Leerdoel --- Handelingsplan --- Vietnam --- Zuid-Afrika --- Kust --- Literatuur --- Handelingsgericht werken
Choose an application
27-102-2
Schoolbooks - Didactic material --- Latijn --- 1e leerjaar secundair onderwijs
Choose an application
Als er één thema dominant is in de managementliteratuur van de afgelopen decennia, dan is het wel leiderschap. Logisch. Onze wereld is er niet rustiger op geworden. Alles verandert, stuitert op en neer, maakt het oude in één klap achterhaald. Onze behoefte aan richting en leiderschap is dus niet zo gek. Die leiderschapsmedaille heeft twee kanten: daar waar geleid wordt, wordt immers ook gevolgd. Dit boek benadert het thema `volgerschap vanuit allerlei invalshoeken. Dat levert inzichten op waar je iets aan hebt als je leiding ontvangt. En óók als je leiding geeft. Sterke volgers zijn leidende volgers: hun volgen is niet slaafs of passief, ze kiezen bewust voor hun positie en geven tegendruk vanuit een goed functionerend innerlijk kompas. Krachtige leiders geven volgers de ruimte om hun positie in te nemen. Door het gezamenlijk doel centraal te stellen. Door feedback te vragen. Door te luisteren en aan te sluiten. Goede leiders zijn dus ook volgende leiders. Volgen voor Gevorderden laat zien dat volgerschap minstens zo belangrijk is als leiderschap. Het boek verrast, laat je meedenken, is humoristisch en verdiepend en zit vol verhalen en voorbeelden.Bron : http://www.bol.com
Leidinggeven --- Managementvaardigheden --- Management --- Teamwerk --- Organisatiestructuur --- 005.32 --- leiderschap --- leidinggeven --- Organisatiegedrag, organisational behaviour. Managementpsychologie --- Leiderschap
Choose an application
De afgelopen 20 jaar is het aantal kinderen met overgewicht verdubbeld. Intussen heeft ruim 15% van de kinderen last van overgewicht en de verwachting is dat dit aantal de komende jaren nog zal toenemen. Omdat overgewicht tot serieuze medische en psychische problemen leidt, zijn goede diagnostiek, behandeling en preventie van groot belang.
Kinderen --- Obesitas --- Klinische psychologie --- specifieke problemen --- #KVHB:Obesitas --- #KVHB:Voeding --- obesitas --- kinderen --- Eetstoornissen (dwangmatig eten) --- Voeding; kinderen --- Zwaarlijvigheid; kinderen --- specifieke problemen. --- psychopathologie --- psychiatrische behandelingsmethoden --- psychosociale hulpverlening --- Sociology of culture --- ontwikkelingspsychologie --- Developmental psychology --- psychosomatische stoornissen --- eetstoornissen --- voedingsgewoonten --- Kind --- Jeugd --- Media --- Ontwikkelingsstoornis --- Fysiotherapie
Listing 1 - 10 of 417 | << page >> |
Sort by
|