Listing 1 - 10 of 123 << page
of 13
>>
Sort by

Book
De eigenwijze ontvanger : communicatie strategieën voor eigentijdse zenders.
ISBN: 9080410616 Year: 1998 Publisher: Gouda [etc.] : Bureau Advies Research en Training (B.A.R.T.) ; Organisatie-adviesbureau De Beuk ; Consonant communicatieadvies en -projecten,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Communicatiestrategie
Author:
ISBN: 9789001899875 9789001899882 Year: 2019 Publisher: Groningen : Noordhoff Uitgevers,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Communicatiestrategie is de kern van elke aanpak van communicatie. Maar wat is die kern precies? Dit boek geeft een inspirerend antwoord op die vraag. Het biedt de studenten een methode om communicatiestrategieën te ontwikkelen en leert ze op creatieve wijze conceptueel te denken. Dit is het enige Nederlandstalig boek dat communicatiestrategie echt concreet toepasbaar maakt. Een effectieve communicatiestrategie geeft focus en zorgt voor consistentie in de communicatie. Daarbij moet een strategie de organisatie en de opdrachtgevers inspireren om ermee aan de slag te gaan. In het eerste deel maken studenten kennis met de basis van communicatiestrategie. We gaan in op de analyse van de context en bespreken de belangrijkste analysetools. Het tweede deel behandelt maar liefst twaalf verschillende strategieën zoals de Fanstrategie en de Ambassadeursstrategie. Allemaal compleet uitgewerkt met canvassen, modellen en schema's.


Multi
Communicatiestrategie
Author:
ISBN: 9789001899875 9789001899882 Year: 2019 Publisher: Groningen : Noordhoff Uitgevers,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Communicatiestrategie is de kern van elke aanpak van communicatie. Maar wat is die kern precies? Dit boek geeft een inspirerend antwoord op die vraag. Het biedt de studenten een methode om communicatiestrategieën te ontwikkelen en leert ze op creatieve wijze conceptueel te denken. Dit is het enige Nederlandstalig boek dat communicatiestrategie echt concreet toepasbaar maakt. Een effectieve communicatiestrategie geeft focus en zorgt voor consistentie in de communicatie. Daarbij moet een strategie de organisatie en de opdrachtgevers inspireren om ermee aan de slag te gaan. In het eerste deel maken studenten kennis met de basis van communicatiestrategie. We gaan in op de analyse van de context en bespreken de belangrijkste analysetools. Het tweede deel behandelt maar liefst twaalf verschillende strategieën zoals de Fanstrategie en de Ambassadeursstrategie. Allemaal compleet uitgewerkt met canvassen, modellen en schema's.


Book
Het Communicatie Model compact : de tool voor een communicatiestrategie met impact
Author:
ISBN: 9789024452255 Year: 2023 Publisher: Amsterdam Boom

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Het Communicatie Model compact biedt je een complete en overzichtelijke aanpak waarin visie, strategie en uitvoering samenkomen.Communicatiestrategie modelDit handzame boekje verbindt organisatievraagstukken aan communicatievragen en combineert strategie met een doelgerichte aanpak. Het resultaat: een alomvattende aanpak met zowel aandacht voor visie als voor analyse, strategie, positionering, creatief concept en contentstrategie.De 12 bouwstenen van Het Communicatie ModelHet Communicatie Model bestaat uit drie blokken: Analyse, Strategie en Aanpak die als fundering dienen voor 12 bouwstenen. Als je deze 12 bouwstenen uitwerkt, creëer je een zeer solide basis en een scherpe focus waarmee je direct aan de slag kan. Zo is voor iedereen duidelijk waar communicatie voor staat en gaat.Voor wieHet Communicatie Model is het resultaat van jarenlange praktijkervaring en nauwe samenwerking met studenten, docenten en professionals die hun eigen waardevolle inzichten met Wil hebben gedeeld. Voor een geslaagde communicatie is het van belang dat organisatiestrategie, communicatiestrategie en acties aan elkaar worden gekoppeld. Met Het Communicatie Model is deze aanpak voor iedereen binnen handbereik.https://www.boom.nl/zoeken/100-12828_Het-Communicatie-Model-compact#omschrijving


Book
Elementaire communicatie
Authors: ---
Year: 1996 Publisher: Zutphen Thieme

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
MarCom : handboek marketingcommunicatie
Authors: ---
ISBN: 9789006950731 Year: 2006 Publisher: Utrecht ThiemeMeulenhoff

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Magneetwoorden : Ontdek de aantrekkingskracht van positieve taal
Authors: ---
ISBN: 9789461266248 9461266243 Year: 2024 Publisher: Zaltbommel Haystack

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Analytische annotatie: Beschrijving van het gebruik van positieve taal om mensen aan te trekken en communicatie effectiever te maken. Met aandacht voor technieken als de omkering, identiteitswoorden en de kunst van knipoogteksten.


Book
De communicatieadviseur: op een strategische positie in de organisatie
Author:
ISBN: 9789079624072 Year: 2013 Publisher: Amstelveen Leporello

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Communicatie rond crisisturnarounds

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Communiceren in tijden van crisis

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Listing 1 - 10 of 123 << page
of 13
>>
Sort by