Narrow your search

Library

AP (1)

Hogeschool Gent (1)

KBR (1)

KU Leuven (1)

Odisee (1)

Thomas More Kempen (1)

Thomas More Mechelen (1)

UAntwerpen (1)

UCLL (1)

UGent (1)

More...

Resource type

book (1)


Language

Dutch (1)


Year
From To Submit

1998 (1)

Listing 1 - 1 of 1
Sort by

Book
Vormgeven aan schoolbeleid : effectieve-scholenonderzoek als inspiratiebron voor de zelfevaluatie van scholen
Author:
ISBN: 9033440652 Year: 1998 Publisher: Leuven Acco

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De zelfkennis van scholen maakt het mogelijk om beleidsbeslissingen te funderen, waardoor een school kan ontwikkelen. Thans wordt vaak geappelleerd aan de autonomie en verantwoordelijkheid van de basis- en secundaire scholen. Opdat een school tot een eigen, verantwoorde beleidsvisie zou komen, moet ze zicht krijgen op het eigen functioneren. Daarbij is een gegronde evaluatie van de eigen situatie onontbeerlijk. Deze uitgave biedt hiervoor een verantwoord instrument aan. Deze zelfevaluatie duidt meteen ook de kwaliteit van het geboden onderwijs aan. Immers, wanneer men het functioneren van de school in kaart wil brengen, moet vooraf worden bepaald waarover men informatie met betrekking tot het eigen functioneren wenst te verzamelen.

Listing 1 - 1 of 1
Sort by