Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Een digitale krant of een e-book maken, hoe begin je daaraan? Hoe kun je met gebruik van Facebook het groepsgevoel in de klas versterken? Welke sociale media zijn een vat vol inspiratie voor je lesgeven? Hoe breng je de buitenwereld in de klas? Hoe kun je sociale media inzetten om je leerlingen gerichter feedback te geven? Als leerkracht word je steeds meer geconfronteerd met de digitale vooruitgang. Nieuwe initiatieven en tools schieten als paddenstoelen uit de grond. Sommige van die tools kunnen een stevige meerwaarde betekenen voor je lespraktijk. In dit boek tonen de auteurs je hoe je tools, zoals Twitter of Facebook, concreet kunt gebruiken. Ze verzamelen een hele reeks werkvormen en zoeken naar digitale hulpmiddelen die je kunt gebruiken. De auteurs vertrekken daarbij steeds vanuit een didactische invalshoek en bekijken dan hoe digitale tools je lessen kunnen ondersteunen. Ze bieden je een uitgebreide ingrediëntenlijst die gegarandeerd inspireert. Dit boek zal je lesgeven misschien niet fundamenteel veranderen, maar het zeker verrijken. (Bron: covertekst)
Computer assisted instruction --- mediakunde --- Audiovisual methods --- onderwijs --- audiovisuele technologie --- Documentation and information --- informatievaardigheden --- audiovisuele opvoeding --- sociale media --- Sociale media --- Onderwijs en internet --- computer ondersteunend onderwijs --- #PBIB:+117.50 --- Technologische ontwikkelingen --- 454.52 --- 454.51 --- Audiovisuele leermiddelen --- Mediawijsheid --- ICT --- Basisonderwijs --- Muzische vorming : Media --- Computerondersteund onderwijs (c.o.o.); algemeen --- Computer ondersteund onderwijs --- Computerondersteund onderwijs --- Muzische vorming : Media & ICT --- Médias sociaux --- Social media --- Education --- Computer network resources --- PXL-Central Office 2018 --- onderwijspraktijk --- digitale communicatie --- digitale leeromgevingen --- mediawijsheid --- informatiegeletterdheid --- computerondersteund onderwijs
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|