Listing 1 - 10 of 16 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Les clients n'acceptent plus que leurs besoins soient ignorés. Et par conséquent, ils se retrouvent trop souvent qualifiés de « clients difficiles ». Le Triangle clients offre un modèle simple et reconnaissable par tous pour créer une relation durable avec les clients. Vous développez votre sensibilité aux signaux et aux besoins du client et vous disposez d'outils concrets pour y répondre de manière flexible. Le modèle présenté dans ce livre fera également l'effet d'un miroir sur vos forces et sur les pièges à éviter.
Choose an application
Dit boek verklaart de oorlog aan saaie, vervelende en zinloze vergaderingen. Die moeten verdwijnen. Om dat duidelijk te maken, zocht en vond Ellen de Bruin wetenschappelijk onderzoek dat het idee dat vergaderen nut heeft grondig ondermijnt. Vergaderen brengt het slechtste in mensen naar boven. Sommige mensen doen hun mond niet open, anderen zijn niet meer tot zwijgen te brengen. Die blijven maar laaghangend fruit zoeken, targets uitrollen en punten op de horizon plaatsen. En er wordt nooit iets besloten, want daar is iedereen uiteindelijk te uitgeput voor. Of het was allemaal toch al van tevoren bekokstoofd. Vergaderen? Niet doen! bevat ook interviews met ervaringsdeskundigen: taalexpert Paulien Cornelisse, hoogleraar organisatiepsychologie Aukje Nauta, kunsthistoricus Henk van Os, socioloog Paul Schnabel en de makers van Fokke & Sukke, RGvT, die elke dag vergaderen. Hoe houden ze het vol? Wie nooit meer zinloos wil vergaderen, krijgt in dit boek alle argumenten op een rijtje. En een hart onder de riem.
vergaderen --- Mass communications --- Organization theory --- Psychology --- 007.75 --- 007.7 --- 65.012.45 --- Vaardigheden talenten time management --- vergadertechnieken --- Communicatie : Sociale vaardigheden --- 650.012 --- 316.77 --- Management --- #SBIB:309H251 --- vergadertechniek --- communicatie - sociale vaardigheden --- communicatie in organisaties - informatie in organisaties (zie ook 361.521.81) --- Interne communicatie en organisatie --- Vergaderingen --- Vergadertechnieken --- Leidinggeven --- Communicatie --- Vergaderen --- 005.57 --- Leiderschap
Choose an application
Informeren en realisatie, verbinden en regie, betrekken en advies, veranderen en reputatie. Vier woordenkoppels di samen de puzzel van interne communicatie vormen en die garant staan voor een impactvolle interne communicatie. BViC inspireert je in dit boek met drie mooie voorbeelden in elk van de vier puzzelstukken. Zo leer je hoe je de interne communicatie van jouw organisatie tot de 4e macht kan verheffen.
companies --- communications [discipline] --- Business policy --- Mass communications --- Communicatie ; organisaties. --- 65.012.45 --- 007.7 --- communicatie in organisaties - informatie in organisaties (zie ook 361.521.81) --- communicatie - sociale vaardigheden (zie ook 361.521, 384.01, 65.012.45, 8) --- PXL-Media & Tourism 2016 --- organisatiekunde --- interne communicatie --- strategisch management --- #KVHA:Meertalige communicatie
Choose an application
Guide pratique à utiliser en situation de travail, ce livre présente de manière claire et vivante l'essentiel des techniques d'animation (l'exposé, la co-animation, le métaplan, le débat, l'étude de cas...). Conçu de manière modulaire et illustré, il contient 23 chapitres comprenant des explications, des méthodes et des outils simples, des exemples concrets pour aider à progresser rapidement dans le domaine de l'animation. Un nouveau chapitre sur les ateliers vient enrichir cette nouvelle édition.
Meetings --- Group relations training --- Social groups --- Réunions --- Relations humaines --- Groupes, Dynamique des --- Handbooks, manuals, etc. --- Guides, manuels, etc --- Formation --- Animation de groupes --- Communication Communicatie --- Equipe Team --- Groupes Groepen --- Animation Animatie --- Réunion Vergadering --- Réunions --- 007.75 --- 007.7 --- vergadertechniek --- communicatie - sociale vaardigheden
Choose an application
Négociations --- Communication interpersonnelle --- Relations humaines --- Gestion des conflits --- Travail --- Négociations (affaires) --- Communication en gestion --- Conflits --- 007.7 --- 301.162.2 --- 331.161.1 --- communicatie - sociale vaardigheden (zie ook 361.521, 384.01, 65.012.45, 8) --- conflicten (zie ook 331.161) --- arbeidsgeschillen, bemiddeling bij - geschillen, regeling van --- Gestion des conflits. --- Communication en gestion. --- Conflits. --- Negotiation
Choose an application
Sociolinguistics --- Organization theory --- Social psychology --- 007.75 --- Interviewing --- Negotiation in business --- 007.7 --- Questioning --- Counseling --- Focus groups --- Interviews --- Social case work --- Business --- Management --- vergadertechniek --- communicatie - sociale vaardigheden (zie ook 361.521, 384.01, 65.012.45, 8) --- Interviews as Topic --- Communication --- methods --- Interviews as Topic - methods --- Négociations (affaires) --- Relations humaine --- Entretiens --- Enquêtes --- Entretiens (psychologie) --- Psychologie appliquée --- Guides, manuels, etc.
Choose an application
The worlds Bestselling guide to negotiation. Getting to Yes has been in print for over thirty years, and in that time it has helped millions of people secure win-win agreements both at work and in their private lives. Including such easy-to-remember principles as:Dont bargain over positionsSeparate the people from the problem andInsist on objective criteriaGetting to Yes simplifies the whole negotiation process, offering an effective framework that will guide you to success.
Industrial psychology --- communicatievaardigheden --- onderhandelen --- Psychology --- Negotiation --- 659.3 --- 658.011 --- 856.3 Conflictbemiddeling --- 007.7 --- 361.521 --- 158.5 --- 316.776 --- Bargaining --- Dickering --- Haggling --- Higgling --- Negotiating --- Negotiations --- Discussion --- Psychology, Applied --- Massacommunicatie --- Bedrijfsbeleid --- communicatie - sociale vaardigheden --- gesprekstechniek --- Communicatieprocessen --- Negotiation in business --- Négociations --- Négociations (Affaires) --- 316.776 Communicatieprocessen --- Négociations --- Négociations (Affaires) --- Organization theory --- 856.3 Conflictbemiddeling/Onderhandelingstechnieken --- Organisatieleer --- bedrijfsleer --- 367.2 --- 499.7 --- 305.8 --- bemiddeling --- mediation --- personeelsbeleid, HRM --- bemiddeling bij persoonlijke contacten --- communicatie --- Onderhandelen $9 vtr
Choose an application
Communiceren met jongeren bestaat uit negen hoofdstukken, die telkens een hardnekkig cliché over jongerencommunicatie ontkrachten, nuanceren en illustreren met goede voorbeelden. In elk hoofdstuk komt ook een expert aan het woord, die zijn of haar licht laat schijnen op goede jongerencommunicatie. De nadruk van deze publicatie ligt op de praktijk.Via dit boek kunnen organisaties, verenigingen, scholen en overheden zich laten inspireren en de uitdaging aangaan om nog beter met jongeren te communiceren en hen te benaderen met warmte en duidelijkheid. Zodat de informatie die je hen wil geven, hen daadwerkelijk kan helpen.Bron : http://www.politeia.be
Communiceren --- Jeugd. --- jongerencultuur --- jeugd --- Age group sociology --- communicatie --- Mass communications --- communicatiemiddelen --- jongeren --- PXL-Central Office 2015 --- 323 --- Praten --- jeugdwerk --- 007.7 --- 362.8 --- mediawijsheid --- Sociale problemen en zorg voor jeugdigen --- 007 --- communicatie - sociale vaardigheden (zie ook 361.521, 384.01, 65.012.45, 8) --- jeugdproblematiek - jeugdwerk - (zie ook 331.626-053.7, 369.4, 374.3) --- Jeugd --- Communicatie --- Leeftijdsgroepen --- Relaties --- Facebook --- Smartphones --- Gamen --- Televisie --- Doelgroepencommunicatie --- Informatie en communicatie : Communicatie --- Information et communication : Communication --- Jongeren --- Leeftijdsgroep --- Relatie --- Smartphone --- Gaming --- Onderzoek --- Geweld --- Jongere
Choose an application
Présentation des outils marketing utiles pour servir les objectifs des associations et analyse des aspects spécifiques du domaine associatif (motivation des bénévoles, collecte des fonds auprès des particuliers et gestion de leur image).
Communication dans les organisations --- Associations --- Marketing social --- Communication in management --- Communication in personnel management --- Communication in organizations --- Associations, institutions, etc --- Social marketing --- Relations publiques --- Public ralations --- Communicatie in organisaties. --- Communicatieplan --- Organisaties. --- Nonprofit organizations --- Associations sans but lucratif --- Public relations --- Associations. --- Communicatie --- Verenigingen --- Interne communicatie --- Externe communicatie --- Organisatiesociologie --- 007 --- 007.7 --- 06 --- informatie en communicatie --- communicatie - sociale vaardigheden (zie ook 361.521, 384.01, 65.012.45, 8) --- organisaties - verenigingen --- Vereniging --- Associations - Relations publiques - France --- Marketing social - France --- Associations, institutions, etc - Public ralations
Choose an application
Panorama des outils de mesure et de contrôle des actions de communication. L'ouvrage montre comment déterminer les objectifs, mesurer les actions menées ou trier les informations pertinentes. Des savoir-faire permettant d'élaborer, notamment, la communication en interne, en période de crise ou avec la presse.
Dashboards (Management information systems) --- Communication in organizations --- Organizational effectiveness --- Tableaux de bord (Gestion) --- Communication dans les organisations --- Efficacité organisationnelle --- Communicatie --- Communicatiestrategieën --- Scorecard --- Communicatie-onderzoek --- Communicatiestrategie --- Communication in management --- Communication in personnel management --- Pilotage Besturing --- management --- communicatie --- Tableau de bord Stuurbord --- Communication Communicatie --- Communication dans l'entreprise Communicatie (bedrijven) --- Information (gestion) Informatie (management) --- 316.776 --- 007 --- 007.7 --- 316.776 Communicatieprocessen --- Communicatieprocessen --- communication --- informatie en communicatie --- communicatie - sociale vaardigheden (zie ook 361.521, 384.01, 65.012.45, 8)
Listing 1 - 10 of 16 | << page >> |
Sort by
|