Listing 1 - 10 of 16 << page
of 2
>>
Sort by

Book
Le triangle clients : Les clients difficiles n'existent pas
Authors: ---
ISBN: 9789401449960 Year: 2017 Publisher: Louvain Lannoo Campus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Les clients n'acceptent plus que leurs besoins soient ignorés. Et par conséquent, ils se retrouvent trop souvent qualifiés de « clients difficiles ». Le Triangle clients offre un modèle simple et reconnaissable par tous pour créer une relation durable avec les clients. Vous développez votre sensibilité aux signaux et aux besoins du client et vous disposez d'outils concrets pour y répondre de manière flexible. Le modèle présenté dans ce livre fera également l'effet d'un miroir sur vos forces et sur les pièges à éviter.


Book
Vergaderen? Niet doen!
Author:
ISBN: 9789047007708 Year: 2014 Publisher: Amsterdam/Antwerpen Business Contact

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dit boek verklaart de oorlog aan saaie, vervelende en zinloze vergaderingen. Die moeten verdwijnen. Om dat duidelijk te maken, zocht en vond Ellen de Bruin wetenschappelijk onderzoek dat het idee dat vergaderen nut heeft grondig ondermijnt. Vergaderen brengt het slechtste in mensen naar boven. Sommige mensen doen hun mond niet open, anderen zijn niet meer tot zwijgen te brengen. Die blijven maar laaghangend fruit zoeken, targets uitrollen en punten op de horizon plaatsen. En er wordt nooit iets besloten, want daar is iedereen uiteindelijk te uitgeput voor. Of het was allemaal toch al van tevoren bekokstoofd. Vergaderen? Niet doen! bevat ook interviews met ervaringsdeskundigen: taalexpert Paulien Cornelisse, hoogleraar organisatiepsychologie Aukje Nauta, kunsthistoricus Henk van Os, socioloog Paul Schnabel en de makers van Fokke & Sukke, RGvT, die elke dag vergaderen. Hoe houden ze het vol? Wie nooit meer zinloos wil vergaderen, krijgt in dit boek alle argumenten op een rijtje. En een hart onder de riem.


Book
Interne communicatie tot de 4de macht : informeren, verbinden, betrekken en veranderen in 12 cases
Authors: --- ---
ISBN: 9782509026897 Year: 2016 Publisher: Brussel Politeia

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Informeren en realisatie, verbinden en regie, betrekken en advies, veranderen en reputatie. Vier woordenkoppels di samen de puzzel van interne communicatie vormen en die garant staan voor een impactvolle interne communicatie. BViC inspireert je in dit boek met drie mooie voorbeelden in elk van de vier puzzelstukken. Zo leer je hoe je de interne communicatie van jouw organisatie tot de 4e macht kan verheffen.


Book
Le guide des techniques d'animation : méthodes et outils pour réussir vos animations : groupes de travail, débats, présentations, ateliers, formations, réunions.
Author:
ISBN: 2100484702 Year: 2004 Publisher: Paris Dunod

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Guide pratique à utiliser en situation de travail, ce livre présente de manière claire et vivante l'essentiel des techniques d'animation (l'exposé, la co-animation, le métaplan, le débat, l'étude de cas...). Conçu de manière modulaire et illustré, il contient 23 chapitres comprenant des explications, des méthodes et des outils simples, des exemples concrets pour aider à progresser rapidement dans le domaine de l'animation. Un nouveau chapitre sur les ateliers vient enrichir cette nouvelle édition.


Book
Comment négocier avec les gens difficiles : De l'affrontement à la coopération.
Authors: --- ---
ISBN: 2020898470 9782020898478 Year: 2006 Publisher: Paris Seuil


Book

Book
Getting to yes : negotiating an agreement without giving in
Authors: --- ---
ISBN: 9781847940933 1847940935 Year: 2012 Publisher: London Random House Business Books

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

The worlds Bestselling guide to negotiation. Getting to Yes has been in print for over thirty years, and in that time it has helped millions of people secure win-win agreements both at work and in their private lives. Including such easy-to-remember principles as:Dont bargain over positionsSeparate the people from the problem andInsist on objective criteriaGetting to Yes simplifies the whole negotiation process, offering an effective framework that will guide you to success.


Book
Communiceren met jongeren
Authors: --- --- ---
ISBN: 9782509025784 Year: 2015 Publisher: Brussel Politeia

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Communiceren met jongeren bestaat uit negen hoofdstukken, die telkens een hardnekkig cliché over jongerencommunicatie ontkrachten, nuanceren en illustreren met goede voorbeelden. In elk hoofdstuk komt ook een expert aan het woord, die zijn of haar licht laat schijnen op goede jongerencommunicatie. De nadruk van deze publicatie ligt op de praktijk.Via dit boek kunnen organisaties, verenigingen, scholen en overheden zich laten inspireren en de uitdaging aangaan om nog beter met jongeren te communiceren en hen te benaderen met warmte en duidelijkheid. Zodat de informatie die je hen wil geven, hen daadwerkelijk kan helpen.Bron : http://www.politeia.be


Book
Communication des associations
Authors: ---
ISBN: 9782100517633 2100517635 Year: 2009 Publisher: Paris : Dunod,


Book
Les tableaux de bord de la communication : indicateurs de pilotage et evaluation des résultats
Authors: ---
ISBN: 9782100491261 2100491261 Year: 2006 Publisher: Paris Dunod

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Panorama des outils de mesure et de contrôle des actions de communication. L'ouvrage montre comment déterminer les objectifs, mesurer les actions menées ou trier les informations pertinentes. Des savoir-faire permettant d'élaborer, notamment, la communication en interne, en période de crise ou avec la presse.

Listing 1 - 10 of 16 << page
of 2
>>
Sort by