Listing 1 - 10 of 255 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Creatieve therapie --- Beweging --- Authenticiteit
Choose an application
De wereld om ons heen is volop in beweging; eenvoudige lijnorganisaties en leidinggeven alleen op basis van macht zijn passé. Dat vraagt andere kwaliteiten van jou als leidinggevende. Over een van de belangrijkste kwaliteiten van goed leiderschap lees je nauwelijks: geloofwaardigheid. Terwijl geloofwaardigheid de meest bepalende factor is voor de volgbereidheid van de mensen aan wie je leidinggeeft. Hoe word je een geloofwaardig leider ? is het eerste boek in Nederland dat de koppeling maakt tussen geloofwaardigheid en leiderschap. Organisatieadviseur Marc Dortu identificeerde in zijn dagelijkse praktijk 10 inconsistenties waarmee leiders onbewust en onbedoeld hun geloofwaardigheid ondermijnen. Per hoofdstuk werkt hij deze inconsistenties uit aan de hand van heldere praktijkvoorbeelden en het directe effect ervan op de 7 steunpilaren van geloofwaardigheid.Eerste boek in Nederland dat de koppeling maakt tussen geloofwaardigheid en leiderschap.Voor alle managers, directeuren en veranderprofessionals die willen werken aan geloofwaardiger en dus effectiever leiderschap.Een praktisch toepasbaar boek waarmee je bouwt aan je eigen geloofwaardigheid. Bron : http://www.vanduurenmedia.nl
Leidinggeven --- Personeelsmanagement --- Managementvaardigheden --- Authenticiteit --- Leiderschap
Choose an application
Doorbreek wantrouwen en politieke spelletjes en inspireer echt. Echte leiders volgen hun eigen missie en ethiek. En juist dat inspireert en kan de wereld veranderen.Onechtheid is overal. Onechte verhalen van politici en bestuurders. Onechte gesprekken op het werk. Onechte mission statements van bedrijven. Echt gaat over wat er in bedrijven en instellingen gebeurt, hoe onechtheid de organisatie verzwakt en cynisme en wantrouwen de overhand krijgen. Uiteindelijk hebben managers zelf de sleutel in handen om dit te doorbreken.Leiders van organisaties met een sterk gevoel voor purpose zijn niet bezig met hun positie, maar met hun missie. In deze organisaties putten mensen inspiratie uit de betekenisvolheid van hun werk. De aanpak van dergelijke leiders leidt niet alleen tot bevlogen medewerkers en tevreden klanten, maar vaak ook tot een iets betere wereld. En verder blijken ze er zelf ook nog gelukkiger van te worden.Echt confronteert managers met hun eigen drijfveren en geeft adviezen voor iedereen die echt wil zijn, een zinvolle bijdrage wil leveren en anderen wil inspireren.Bron : http://www.academicservice.nl
Storytelling --- Leiderschap --- Communicatiepsychologie --- Bedrijfspsychologie --- Authenticiteit
Choose an application
Dit boek is er voor degenen die de eersten willen zijn. Voor hen die willen laten zien hoe een purpose-gedreven economie eruit kan zien, voor hen die niet kunnen verdragen dat we niet in beweging komen, die niet willen polderen, maar innoveren. Die begrijpen dat vernieuwing altijd en alleen wordt gecreëerd door een kleine groep mensen die niet accepteert dat het gaat zoals het gaat en die zich niet laat leiden door angst maar door een positief verlangen.'Claim it!' is een boek met verhalen, methoden en actuele informatie over hoe jij het idee van purpose kan toepassen in jouw bedrijf of organisatie.Bron : http://www.managementboek.nl
Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen --- Managementmodel --- Authenticiteit
Choose an application
Authenticiteit. --- Kuifje (stripfiguur). --- Kuifje (stripfiguur). --- Hergé, --- België.
Choose an application
Communicatie --- Communicatiepsychologie --- Consumentengedrag --- Consumentenpsychologie --- Branding --- Merkwaarde --- Authenticiteit
Choose an application
Authenticiteit --- Transparantie --- Duurzaamheid --- Verpakking --- Grafimediabeleid --- Printmedia
Choose an application
Jouw uitstraling is een bijzonder belangrijk aspect in de communicatie met anderen. Het bepaalt hoe zij je zien en hoe zij je persoonlijke boodschap waarderen en interpreteren. Het plaatje kleurt het praatje! Zijn die niet met elkaar in overeenstemming? Dan ontstaat er vroeg of laat ruis in de communicatie - en dat heeft invloed op je persoonlijke effectiviteit. Wil jij weten hoe je met charisma meer impact krijgt? Dan is dit boek voor jou.Lida van Doorn leert je bewust naar jezelf te kijken. Aan de hand van drie sleutelbegrippen - authenticiteit, aantrekkelijkheid en geloofwaardigheid - laat ze zien hoe je jezelf overtuigend neerzet. Je kleding, je houding en hoe je beweegt onderstrepen wie je bent. Met een praktisch stappenplan en steekhoudende adviezen leert ze je hierop bewust invloed uit te oefenen en charismatisch over te komen.Bron : http://www.standaardboekhandel.be
Charisma --- Authenticiteit --- Communicatieve vaardigheden --- Praktijk --- Sociale media
Choose an application
Authenticiteit (Filosofie) --- Authenticity (Philosophy) --- Authenticité (Philosophie) --- Ethics [Existential ] --- Existential ethics
Choose an application
Reinvent marketing for your radically new environment: smarter, faster, more agile, more customer-driven! In this "by marketers, for marketers" primer, Nicholas Johnson offers evidence-based guidance for transforming what you do, and how you do it. The Future of Marketing shows how to anticipate and respond to relentless change in channels, media options, organizational relationships, technologies, markets, products, services ? and most important of all,customers. Johnson investigates each key emerging trend marketers are facing, from shifting customer expectations and fragmenting media landscapes to the challenge of synthesizing vast troves of data into actionable knowledge. He explains how these trends are eradicating ?marketing? as we know it, and helps you respond by refashioning organizational structures, marketing campaigns, marketer roles, and much more.Bron : http://www.bol.com
Marketing --- Trends --- Branding --- Authenticiteit --- Klantgericht ondernemen --- Trend --- Financiewezen
Listing 1 - 10 of 255 | << page >> |
Sort by
|