Listing 1 - 10 of 93 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Kleurrijk geheugenspelletje dat stimuleert om meer te weten te komen over de verschillende seizoenen, met als doel om als eerste 4 kaartjes van de 4 verschillende seizoenen te bemachtigen.Wat is hier toch aan de hand? De seizoenen zujn compleet in de war?! Zou jij willen helpen om de seizoenskaartjes opnieuw in de juiste volgorde te brengen? Wie er beschikt over een goed geheugen en wat geluk treft bij het draaien van de draaischijf, die slaagt er ongetwijfeld in om als eerste de 4 verschillende seizoenskaartjes voor zich neer te leggen. Die speler wint dit vrolijke spelletje! Eenvoudig in de opzet, zodat het plezier van het spelen snel kan beginnen.Bron: https://www.habaspeelgoedwinkel.nl/spellen/304524--onze-seizoenen.html
Seizoen (jaargetijde) --- Weer --- Geheugenspel --- Chronologie --- Seriëren
Choose an application
Spelers moeten zo snel mogelijk de tegels op hun bordje kwijt zien te raken door de juiste combinaties te leggen. Dat kan met de tegels van je bordje of met de tegels die al op tafel liggen.In Rummikub zijn de populairste elementen van een aantal bekende spelen, zoals Mah-Jongg, domino, jokeren en aspecten van het schaakspel verwerkt.De houders voor de Rummikubstenen hebben vrolijke felle kleuren. Ook krijgt iedere speler voor elk goed aangelegde steen 1 beloningsfiche. De winnaar is degene met de meeste fiches.https://www.gamemania.be/nl/board-games/bordspellen/8711808504127_rummikub-6-spelers
Seriëren --- Getal --- Getalbegrip --- Wiskunde --- vzw Kompanjon --- Legspel
Choose an application
Draai de nijntjes zo om, dat twee nijntjes van dezelfde kleur elkaar aankijken. De beloning is het lievelingskostje van konijnen: worteltjes! De lieve nijntjes helpen je mee spelederwijs kleuren te herkennen en goed te rangschikken.Bron: handleiding
Sorteren --- Seriëren --- Conjunctie --- Identificatie --- Conjunctiespel --- 3-jarige --- Kleur (kleur)
Choose an application
Deze kaarten zijn geschikt voor het Primo spelbord (= 4-7 jaar).Hoe werkt het?- Plaats 1 van de opdrachtkaarten Coderen in het Primo spelbord.- Plaats het gekleurde rondje achter het juiste antwoord.- Wanneer alle 6 opdrachten van de kaart zijn gemaakt, haal je de opdrachtkaart eruit en draai hem om.- Stop de kaart er opnieuw in en zo controleer je de antwoorden.- Staan alle gekleurde rondjes op de juiste plek? Dan heb je het goed gedaan.De set Logico Coderen bevat de eerste kleine stappen van het programmeren (coderen). Wat moet ik doen, zodat het robotje Robbie de opdrachten kan uitvoeren? Welke stappen zijn noodzakelijk? En welke volgorde moet ik aanhouden?(https://schoolsupport.nl/nl/artnr/snklog131/logico-coderen)
Zelfsturend leren --- Basisonderwijs --- Lager onderwijs --- Kleuteronderwijs --- Programmeren --- Algoritme --- Seriëren
Choose an application
Deze kaarten zijn geschikt voor het Piccolo spelbord (= 7-10 jaar).Hoe werkt het?- Plaats 1 van de opdrachtkaarten Gegevens, frequentie en kans in het Piccolospelbord.- Plaats het gekleurde rondje achter het juiste antwoord.- Wanneer alle 10 opdrachten van de kaart zijn gemaakt, haal je de opdrachtkaart eruit en draai hem om.- Stop de kaart er opnieuw in en zo controleer je de antwoorden.- Staan alle gekleurde rondjes op de juiste plek? Dan heb je het goed gedaan.Met de set Logico Gegevens, frequentie en kans leer je gevens te ordenen in staafgrafieken, patronen te herkennen en ook kansberekening. Is iets zeker, mogelijk of niet mogelijk?(https://schoolsupport.nl/nl/artnr/snklog236/logico-gegevens-freq.-en-kans)
Zelfsturend leren --- Basisonderwijs --- Lager onderwijs --- Wiskunde --- Seriëren --- Kansrekening --- Patroon
Choose an application
5 dobbelstenen, 5 ronden, vormen van 5 vinden! Gelijktijdig zoeken de spelers verschillende vormen van 5 op hun bord en omcirkelen die met de stift. Maar let op: de plaats is beperkt en de vormen moeten alle gegooide symbolen omvatten! Bovendien kan op elk moment de zandloper omgedraaid worden, wat het einde van de ronde inluidt. Verschillende vormen van 5 leveren een verschillend aantal punten op. Wie na 5 ronden de meeste punten heeft, wint het spel!Kijk goed! Waar zitten de vormen van 5 verstopt? Maar let op: om punten te scoren, moeten ze ook de juiste symbolen bevatten! Ronde na ronde telt alles, want alleen wie op het einde de meeste punten heeft, wint het spel!(https://www.haba-play.com/nl_NL/e/vind-vijf--zzhad)
Waarneming --- Observatie --- Ruimtelijke oriëntatie --- Denktraining --- Zoeken --- Logisch denken --- Redeneren --- Seriëren
Choose an application
Een slim systeem om te oefenen met het samenstellen van grote getallen en de waarde van de positie. Elke waarde van de eenheid, tiental, honderdtal en duizendtal is gekoppeld aan een kleur zodat ze eenvoudig herkenbaar zijn.Ontwikkelt creativiteit.Ontwikkelt visuele sensibiliteit.(https://nl.wesco-eshop.be/27367002-pijlenbasis-10-klein-model-magnetisch-duizendtallen.html)
Wiskunde --- Rekenen --- Rekenen tot 1000 --- Seriëren --- Getalbegrip --- Waardeleer
Listing 1 - 10 of 93 | << page >> |
Sort by
|