Listing 1 - 10 of 20 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Marketing --- marketing --- 658.8.012.1 --- 658.8.012.1 Market research, surveys etc. --- Market research, surveys etc.
Choose an application
Marketing: een kennismaking onderscheidt zich van de vele bestaande marketinghandboeken. Het is een beknopte inleiding tot het vak, een overzicht van de evolutie, een situering in de bedrijfsactiviteit en -vanzelfsprekend- een bespreking van de marketingmix. Daarin valt de, in verhouding, ruime aandacht voor marketingcommunicatie op. Het is immers belangrijk dat mensen in Het communicatievak beseffen dat hun strategie en trctieken voortvloeien uit de ondernemings-en marketingdoelstellingen en er een organisch geheel mee vormen. Omgekeerd geldtook dat de marketing niet al seen afzonderlijk functiegebied beschouwd kan worden, maar wel als een ge egreerd geheel met communicatie.
Dit werk is dus in eerste instantie bestemd voor studenten die de studie van marketing zien als een aanloop tot hun verdere studie van alle vormen van ge egreerde bedrijfscommunicatie.
Hilde Eeckhout is lector Marketing aan de Arteveldhogeschool Gent, opleiding Communicatiemanagement. Ze doceert Marketing, Direct Marketing en Marketingcommunicatie. Ze studeerde Germaanse Filologie en behaalde een MBA in Marketing aan de Vlerickschool voor Management Leuven Gent. Eerder bekleedde zij marketingfuncties bij Amylum en Kilpling.
E100891.jpg --- Marketing --- #KVHB:Marketing --- 658.8.012.1 --- 369.1 --- marketing --- 658.8.012.1 Market research, surveys etc. --- Market research, surveys etc. --- Marketing.
Choose an application
Marketing --- marketingplan --- Bedrijfsbeheer --- Ondernemingen --- Planning --- 658.8.012.1 --- bedrijfsmanagement --- bedrijfsorganisatie --- 658.8 --- SWOT-analyse --- 658.8 )* MARKETING --- kwaliteitsplan --- 658.8.012.1 Market research, surveys etc. --- Market research, surveys etc. --- marketing, verkoop, distributie --- Onderneming --- Financiewezen --- Overheidsbeleid
Choose an application
658.8.012.1 --- 519.2 --- #KVHB:Statistiek --- #KVHB:Marketing --- 519.2 Probability. Mathematical statistics --- Probability. Mathematical statistics --- 658.8.012.1 Market research, surveys etc. --- Market research, surveys etc. --- Mathematical statistics --- Market research --- Marktonderzoek --- Statistiek --- Marketing
Choose an application
Bij beslissingen over strategische en tactische keuzen in marketing erkennen steeds meer marketeers de kracht van kwalitatief marktonderzoek. Toch bestaat er momenteel nog een grote kloof tussen theorie en praktijk in Nederland. Dit boek biedt daarom de basisbegrippen van kwalitatief onderzoek en de toepassing ervan door instellingen en bedrijven. In Kwalitatief marktonderzoek vindt de lezer zowel methoden en technieken die in Nederland momenteel reeds worden toegepast als enkele recentelijk ontwikkelde technieken. Elke techniek wordt verduidelijkt met een case. Na de basismethoden (individuele interviews en groepsdiscussies) gaan de auteurs in op nominal grouping, concept factory, KRIT-onderzoek, laddering, de ZWET-methode, CRA en de casestudy-methode.
Market research --- Marketing --- marktonderzoek --- Marktonderzoek --- Kwaliteit (proceskenmerk) --- Onderzoek --- Marketingresearch --- Marktonderzoek. --- Qualitative methods in social research --- 658.8.012.1 --- 369.1 --- 658.8.012.1 Market research, surveys etc. --- Market research, surveys etc. --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse
Choose an application
InhoudsopgaveDeel 1: Inleidende begrippen en methodologische overwegingen1 Marktonderzoek2 Goed marktonderzoek3 Onderzoeksplan4 De probleemstellingDeel 2: Gegevensverzameling5 Secundaire gegevens6 Steekproeftrekking7 Ondervragen van bevoorrechte getuigen - Kwalitatief onderzoek8 Basisvormen van gegevensverzameling: observatie en ondervraging9 Opstellen van vragenlijsten10 SchaalmetingDeel 3: Gegevensanalyse11 Univariate analysemethoden - Statistische toetsen12 Analyse van kruistabellen13 Variantie-analyse14 Correlatie- en regressie-analyse15 Logistische regressie16 Exploratieve factoranalyse17 Clusteranalyse18 Rapporteren en presenterenDeel 4: Toepassingen19 Marktsegmentatie20 Marktonderzoek voor nieuwe producten21 Marktonderzoek voor prijsbeslissingen22 Communicatie-onderzoek23 Databankgebaseerd onderzoek voor Customer Relationship Management24 Meten van klantentevredenheid
marktonderzoek --- Market research --- Social Sciences and Humanities. Marketing --- Marketing Research --- 658.8.012.1 --- #KVHA:Marketing --- #KVHB:Marketing --- 658.83 --- 658.8:005.52 --- enquêtetechnieken --- marketing --- Marktonderzoek --- sociaal onderzoek --- steekproefsystemen --- case studies --- dataverwerking --- informatie, zoekmethode --- kwantitatieve methoden --- marketing research --- marketingonderzoek --- steekproeftechnieken --- Marketing --- 658.8.012.1 Market research, surveys etc. --- Market research, surveys etc. --- 301.08 --- Marketing Research. --- Market research, surveys etc
Choose an application
Applied marketing --- economie --- Market research --- Analyses de marché --- Marché [Études de ] --- Market surveys --- Marketing --- Marktonderzoek --- Prospection commerciale --- Retail trading areas --- Études de marché --- Études marketing --- 658.88 --- 658.83 --- #KVHB:Marketing --- marktonderzoek --- marketing --- enquête --- steekproeven --- 658.81 --- 658.8.012.1 --- 071826.jpg --- Toegepaste marketing --- Market research, surveys etc. --- 658.8.012.1 Market research, surveys etc. --- Marktonderzoek. --- Market research, surveys etc
Choose an application
marktonderzoek --- 369.1 --- Marketing - Marktonderzoek - Marktanalyse --- Market research, surveys etc --- 658.8.012.1 --- #SBIB:303H10 --- #SBIB:303H11 --- #KVHB:Marketing --- Marktonderzoek --- Marketing --- 658.8.012.1 Market research, surveys etc. --- Market research, surveys etc. --- Methoden en technieken: algemene handboeken en reeksen --- Methoden en technieken: economische wetenschappen --- Market research
Choose an application
Marketing research --- Consumer behavior --- Research --- Marketing research. --- Research. --- -658.81 --- marketing research --- consumentengedrag --- 658.8.012.1 --- Behavior, Consumer --- Buyer behavior --- Decision making, Consumer --- Human behavior --- Consumer profiling --- Market surveys --- Market research --- Marketing --- Markets --- Research, Industrial --- Consumentengedrag --- Market research, surveys etc. --- Marketing. --- 658.8.012.1 Market research, surveys etc. --- 658.81 --- Market research, surveys etc --- PXL-Research 2018 --- marketing --- onderzoek --- meetinstrumenten --- Consumer behavior - Research --- comportement du consommateur
Listing 1 - 10 of 20 | << page >> |
Sort by
|