Listing 1 - 10 of 26 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
In C?est lancé nemen we de leerlingen in domeingebonden richtingen vanaf de eerste les mee in herkenbare communicatieve situaties, aan de hand van verschillende activerende werkvormen en ondersteund met een slim differentiatietraject. https://www.vanin.be/methodes/secundair-onderwijs/frans/c-est-lance/
Frans --- 6de leerjaar secundair onderwijs --- Doorstroom finaliteit
Choose an application
In C?est lancé nemen we de leerlingen in domeingebonden richtingen vanaf de eerste les mee in herkenbare communicatieve situaties, aan de hand van verschillende activerende werkvormen en ondersteund met een slim differentiatietraject. https://www.vanin.be/methodes/secundair-onderwijs/frans/c-est-lance/
Frans --- 6de leerjaar secundair onderwijs --- Doorstroom finaliteit
Choose an application
In C?est lancé nemen we de leerlingen in domeingebonden richtingen vanaf de eerste les mee in herkenbare communicatieve situaties, aan de hand van verschillende activerende werkvormen en ondersteund met een slim differentiatietraject. https://www.vanin.be/methodes/secundair-onderwijs/frans/c-est-lance/
Frans --- 5de leerjaar secundair onderwijs --- Doorstroom finaliteit
Choose an application
9
Choose an application
9
Choose an application
Frame is de nieuwe methode voor het leerplan MEAV, zowel voor de doorstroomfinaliteit als voor de dubbele finaliteit. Dit is een nieuw vak in de basisvorming van het KathOndVla. Dit is het leerwerkboek voor de module Economische vorming in de doorstroomfinaliteit.We brengen een apart leerwerkboek uit voor de verschillende modules:Maatschappelijke vorming (D-finaliteit en D/A-finaliteit)Artistieke vorming (D-finaliteit en D/A-finaliteit)Economische vorming voor de D-finaliteitEconomische vorming voor de D/A-finaliteitMet Frame kun je volledig conform de nieuwe eindtermen aan de slag. Deze reeks laat je leerlingen vanuit verschillende invalshoeken naar onze samenleving kijken. Doorheen de reeks is er een duidelijke structuur en overzicht van de te kennen leerinhouden . Actief en onderzoekend leren staat centraal, activerende werkvormen leiden je leerlingen naar nieuwe inzichten.De didactiek wordt aangepast aan de specifieke leerdoelen van de aparte modules. We ondersteunen individueel leren, flexibele leeromstandigheden en differentiatie met ons actueel online aanbod via diddit
Choose an application
Pigment is onze gloednieuwe lesmethode voor Artistieke vorming en esthetica in de derde graad van het secundair onderwijs. Doorstroomfinaliteit en Dubbele finaliteit.Pigment werkt thematisch en bouwt elk thema op dezelfde manier op. Voor elk thema zijn er vijf rubrieken: beschouwen, exploreren, situeren, creëren en reflecteren. Je kiest zelf, afhankelijk van het vak dat je geeft, aan welke rubrieken je meer of minder aandacht schenkt. https://www.pelckmans.be/onderwijsniveaus/secundair-onderwijs/artistieke-vorming/pigment.html
Artistieke vorming --- Esthetica --- Secundair onderwijs --- 3e graad secundair onderwijs --- Doorstroom finaliteit --- Dubbele finaliteit
Choose an application
GENIE GO! is de nieuwe wetenschapsreeks voor biologie, fysica en chemie voor de doorstroomfinaliteit. De methode zet volop in op het evenwicht tussen wetenschappelijke kennis en actief, onderzoekend leren. We bieden een volledig aanbod met aparte uitgaven biologie, fysica of chemie voor 1 of 2 uur.GENIE Chemie GO! is de opvolger van de wetenschapsmethodes ION GO!. We bouwen verder op de leerlijn wetenschappen van jaar 2 uit de methode WONDER. (Bron: Van In)
Chemie --- 3e leerjaar secundair onderwijs --- Gemeenschapsonderwijs --- Chemie ; secundair onderwijs ; leermiddelen --- Schoolbooks - Didactic material --- chemie --- Grafische sector --- Doorstroom finaliteit --- Doorstroomfinaliteit
Choose an application
4
Aardrijkskunde --- 3e leerjaar secundair onderwijs --- Algemeen secundair onderwijs --- Schoolbooks - Didactic material --- Doorstroom finaliteit --- Doorstroomfinaliteit --- 485.5 --- secundair onderwijs --- Aardrijkskunde ; secundair onderwijs ; leermiddelen --- didactiek secundair onderwijs - aardrijkskunde
Choose an application
9
Chemie --- 3e leerjaar secundair onderwijs --- Schoolbooks - Didactic material --- Chemie ; secundair onderwijs ; leermiddelen --- chemie --- 485.42 --- Chemie (Scheikunde) --- secundair onderwijs --- Scheikunde --- Grafische sector --- 54 --- Doorstroom finaliteit --- Doorstroomfinaliteit
Listing 1 - 10 of 26 | << page >> |
Sort by
|