Listing 1 - 10 of 11 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Concurrentievoordeel --- Identiteit --- Profiel --- Imago
Choose an application
Personeelsmanagement --- Communicatie --- Concurrentiestrategieën --- Concurrentievoordeel --- Arbeidsvreugde
Choose an application
Managementmodel --- Management --- Bedrijfsstrategie --- Onderneming --- Concurrentievoordeel --- Strategisch management
Choose an application
Het oneerlijk voordeel is een wat vreemde term, niet? Geen nood. Dit boek verheldert en helpt je als ondernemer om met een set van unieke troeven de concurrentie stikjaloers te maken. Omdat jouw troeven niet te kopiëren zijn en zo sterk aan jou, je bedrijf, je merk, je product, ... verbonden zijn dat niemand anders die kan claimen. De vele cases tonen aan dat je het ook met een klein oneerlijk voordeel kan winnen van de grote jongens.Bron : http://www.standaardboekhandel.be
Competition [Unfair ] --- Marketing --- Marketingcommunicatie --- Concurrentie --- Concurrentievoordelen --- Concurrentievoordeel --- Financiewezen
Choose an application
Internet --- Strategisch management --- Elektronische informatievoorziening --- Concurrentievoordelen --- Trends --- Cybermarketing --- Websites --- Digitale informatievoorziening --- Concurrentievoordeel --- Trend --- Website --- Kostenbeheersing --- Onlinemarketing
Choose an application
De beste concurrentie is geen concurrentieDe vrije markt kent steeds minder spelers en vaker marktleiders met een quasimonopolie. Hoe kan je je onttrekken aan die haast oneerlijke concurrentie ?Unfair Advantage beschrijft hoe je de concurrentie buitenspel zet en zelf de te benijden speler wordt.Niet door beter te zijn dan de rest, maar door extreem uniek te worden. Met een innovatief stappenplan en de spelregels voor zakelijk succes, zowel voor grote bedrijven als KMO's.Met uitgewerkte cases van bekende bedrijven uit België en Nederland.Bron : http://www.lannoocampus.be
Concurrentie --- Concurrentiestrategieën --- Concurrentievoordelen --- Strategisch management --- 658.85 --- Marketing --- Competitie --- Business economics --- marketingcommunicatie --- marketing --- concurrentie --- Innovatie ; ondernemingen --- Concurrentievoordeel --- Kostenbeheersing --- Business planning --- Psychology [Industrial ]
Choose an application
Hoe wordt de rol van de businessmarketeer strategischer?Wat is de meerwaarde van businessmarketing voor sales?Hoe kan de commerciële bijdrage van het marketingteam waardevol zijn voor organisaties?Een businessmarketeer van vandaag wil een bewijsbare bijdrage leveren aan het commercieel perspectief in organisaties door duurzame concurrentiële voordelen te creëren. Dat kan door te denken en te werken vanuit een onderscheidend merkverhaal, een constructieve samenwerking met sales en een structuur van werken die niet alleen tot zichtbaarheid en conversie leidt, maar vooral tot focus voor het vergroten van de betrokkenheid van doelgroepen. Dit maakt de rol van de businessmarketeer strategischer, de functie boeiender en de commerciële bijdrage van het marketingteam waardevoller voor organisaties.(www.lanoo.be)
Applied marketing --- B2B (business-to-business) --- marketingplan --- marketingstrategie --- Direct Marketing. --- Economie. --- Marketing. --- Marketing --- Strategie --- Salesmanagement --- Commerciële vorming --- Business-to-Business marketing --- Concurrentievoordeel --- Duurzaam ondernemen --- Merkbeleid --- Branding
Choose an application
marktgerichtheid --- Business policy --- bedrijfsbeleid --- 658.8 --- management --- marketing --- marketingmanagement --- organisatieprocessen --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- marketing, verkoop, distributie --- Marktgericht ondernemen --- Klantgericht ondernemen --- Klantentevredenheid --- Concurrentievoordelen --- Klantenbinding --- Concurrentievoordeel
Choose an application
Elke manager droomt van een 'killer app', een dodelijke vondst: een product dat een markt op de kop zet, de regels herschrijft en de concurrentie het nakijken laat. Voorbeelden van zo'n vondst zijn de PC en het eerste tekstverwerkingsprogramma. Hoewel een dodelijke vondst grote rijkdom kan brengen, bergt ze ook grote gevaren in zich. Veel bedrijven zijn eraan te gronde gegaan. Hoe benut je de digitale technologie om zo'n vondst te doen en hoe voorkom je dat het uit de hand loopt? Larry Downes en Chunka Mui zijn van mening dat managers daartoe hun langetermijnstrategieën radicaal moeten veranderen. Beheersing en consistentie moeten plaatsmaken voor chaos en creativiteit. In 'Killer app' bieden de auteurs twaalf basisprincipes waarmee een bedrijf het juiste klimaat schept voor een dodelijke vondst. Gelardeerd meer aansprekende voorbeelden van leidende starters biedt dit boek de instrumenten en de technieken om de killer app, die latent aanwezig is in elke organisatie, te kunnen opwekken en ontwikkelen.(Bron: covertekst)
Marketing --- Concurrentiestrategieën --- Informatietechnologie --- Automatisering --- Cybermarketing --- Informatiemaatschappij --- Concurrentie --- Concurrentievoordelen --- Larry Downes en Chunka Mui --- markeitng --- nieuwe media --- technologie --- Killer App --- Killer Application --- verkoopsstrategIeën --- management --- reclamevormgeving --- digitale strategie --- computers --- 766.01 --- IT --- Concurrentievoordeel --- Onlinemarketing
Choose an application
jke titel : Competitive advantage : creating and sustaining superior performance
Concurrentiestrategie. --- Concurrentievoordeel. --- Strategisch management. --- Business policy --- 658 --- 658.012 --- Concurrentiestrategie --- 339.137 --- 658 Business management, administration. Commercial organization --- Business management, administration. Commercial organization --- Concurrentie --- Concurrentiestrategieën --- Industrieel management --- Economie 330 --- 658 Zaakvoering, administrat --- Zaakvoering, administrat
Listing 1 - 10 of 11 | << page >> |
Sort by
|