Listing 1 - 10 of 11 << page
of 2
>>
Sort by

Book
Terugkomen op een op identiteit gebaseerde visie op duurzaam concurrentievoordeel
Author:

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Uw werknemer wordt klant : Employee Relationship Management : persoonlijke communicatie als onderscheidend concurrentievoordeel op de arbeidsmarkt
Author:
ISBN: 9013023754 Year: 2005 Publisher: Alphen aan den Rijn Kluwer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
De strategie versnelling : businessmodellen met duurzaam concurrentievoordeel
Author:
ISBN: 9789043018722 Year: 2009 Publisher: Amsterdam Pearson Education

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Het oneerlijk voordeel : maak je concurrenten stikjaloers met onwaarschijnlijk unieke troeven
Authors: ---
ISBN: 9789090314075 Year: 2019 Publisher: [Kortrijk] Mex United

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Het oneerlijk voordeel is een wat vreemde term, niet? Geen nood. Dit boek verheldert en helpt je als ondernemer om met een set van unieke troeven de concurrentie stikjaloers te maken. Omdat jouw troeven niet te kopiëren zijn en zo sterk aan jou, je bedrijf, je merk, je product, ... verbonden zijn dat niemand anders die kan claimen. De vele cases tonen aan dat je het ook met een klein oneerlijk voordeel kan winnen van de grote jongens.Bron : http://www.standaardboekhandel.be


Book
Internet strategie 2.0 : concurrentievoordeel in de digitale economie theorie en praktijk
Author:
ISBN: 9043002798 Year: 2001 Publisher: Amsterdam Pearson Education

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Unfair advantage : hoe zet je de concurrentie buitenspel ?
Author:
ISBN: 9789401453707 Year: 2018 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De beste concurrentie is geen concurrentieDe vrije markt kent steeds minder spelers en vaker marktleiders met een quasimonopolie. Hoe kan je je onttrekken aan die haast oneerlijke concurrentie ?Unfair Advantage beschrijft hoe je de concurrentie buitenspel zet en zelf de te benijden speler wordt.Niet door beter te zijn dan de rest, maar door extreem uniek te worden. Met een innovatief stappenplan en de spelregels voor zakelijk succes, zowel voor grote bedrijven als KMO's.Met uitgewerkte cases van bekende bedrijven uit België en Nederland.Bron : http://www.lannoocampus.be


Book
De strategische businessmarketeer : vertaalt verhalen naar commercieel perspectief
Author:
ISBN: 9789401490658 9401490651 Year: 2023 Publisher: Leuven/Amsterdam LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Hoe wordt de rol van de businessmarketeer strategischer?Wat is de meerwaarde van businessmarketing voor sales?Hoe kan de commerciële bijdrage van het marketingteam waardevol zijn voor organisaties?Een businessmarketeer van vandaag wil een bewijsbare bijdrage leveren aan het commercieel perspectief in organisaties door duurzame concurrentiële voordelen te creëren. Dat kan door te denken en te werken vanuit een onderscheidend merkverhaal, een constructieve samenwerking met sales en een structuur van werken die niet alleen tot zichtbaarheid en conversie leidt, maar vooral tot focus voor het vergroten van de betrokkenheid van doelgroepen. Dit maakt de rol van de businessmarketeer strategischer, de functie boeiender en de commerciële bijdrage van het marketingteam waardevoller voor organisaties.(www.lanoo.be)


Book
De marktgestuurde organisatie : begrijpen, aantrekken en behouden van waardevolle klanten
Authors: ---
ISBN: 9014078129 Year: 2001 Publisher: Alphen aan den Rijn Samsom Uitgeverij


Book
Killer app: digitale strategieën voor een dominante marktpositie
Authors: ---
ISBN: 9025497519 Year: 1998 Publisher: Amsterdam Contact

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Elke manager droomt van een 'killer app', een dodelijke vondst: een product dat een markt op de kop zet, de regels herschrijft en de concurrentie het nakijken laat. Voorbeelden van zo'n vondst zijn de PC en het eerste tekstverwerkingsprogramma. Hoewel een dodelijke vondst grote rijkdom kan brengen, bergt ze ook grote gevaren in zich. Veel bedrijven zijn eraan te gronde gegaan. Hoe benut je de digitale technologie om zo'n vondst te doen en hoe voorkom je dat het uit de hand loopt? Larry Downes en Chunka Mui zijn van mening dat managers daartoe hun langetermijnstrategieën radicaal moeten veranderen. Beheersing en consistentie moeten plaatsmaken voor chaos en creativiteit. In 'Killer app' bieden de auteurs twaalf basisprincipes waarmee een bedrijf het juiste klimaat schept voor een dodelijke vondst. Gelardeerd meer aansprekende voorbeelden van leidende starters biedt dit boek de instrumenten en de technieken om de killer app, die latent aanwezig is in elke organisatie, te kunnen opwekken en ontwikkelen.(Bron: covertekst)


Book
Concurrentievoordeel: de beste bedrijfsresultaten behalen en behouden
Author:
ISBN: 9020418874 Year: 1989 Publisher: Utrecht Veen

Listing 1 - 10 of 11 << page
of 2
>>
Sort by