Listing 1 - 10 of 11 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Schoonheidsverzorging --- Assertiviteit --- Gesprekstechniek --- Commerciële vorming --- Communicatieve vaardigheden --- Sociaal-agogische vaardigheid
Choose an application
Bedrijfseconomie --- Onderneming --- 6e leerjaar secundair onderwijs --- Bedrijfsadministratie --- Technisch secundair onderwijs --- Commerciële vorming --- Buitenlandse handel --- Beleid
Choose an application
How do you translate your business objectives into a digital marketing strategy? What are today's best practices for content marketing, email marketing, social media and online advertising? What is the practical use for new technologies like Augmented and Virtual Reality, the Internet of Things, Artificial Intelligence and chatbots?Digital Marketing like a PRO is an easy to follow, step-by-step marketing guide that helps you maximize all digital channels. Packed with models, information and examples to help you succeed, it is free of fluff and noise so you can get to work quickly. Whether you're new to marketing or a long-time professional seeking to boost your skills, this digital marketing handbook will help you save time, energy and resources as you learn from tested industry models and best practices.Bron: www.acco.be
Marketing --- Zoekmachineoptimalisatie --- Commerciële vorming --- Reclame --- Merkstrategie --- Merkbeleid --- Merktrouw --- Consumentenpsychologie --- Onlinemarketing --- Branding --- Marketing Information Systems --- Marketingstrategie --- Digitalisering --- #KVHA:Economie
Choose an application
Hoe wordt de rol van de businessmarketeer strategischer?Wat is de meerwaarde van businessmarketing voor sales?Hoe kan de commerciële bijdrage van het marketingteam waardevol zijn voor organisaties?Een businessmarketeer van vandaag wil een bewijsbare bijdrage leveren aan het commercieel perspectief in organisaties door duurzame concurrentiële voordelen te creëren. Dat kan door te denken en te werken vanuit een onderscheidend merkverhaal, een constructieve samenwerking met sales en een structuur van werken die niet alleen tot zichtbaarheid en conversie leidt, maar vooral tot focus voor het vergroten van de betrokkenheid van doelgroepen. Dit maakt de rol van de businessmarketeer strategischer, de functie boeiender en de commerciële bijdrage van het marketingteam waardevoller voor organisaties.(www.lanoo.be)
Applied marketing --- B2B (business-to-business) --- marketingplan --- marketingstrategie --- Direct Marketing. --- Economie. --- Marketing. --- Marketing --- Strategie --- Salesmanagement --- Commerciële vorming --- Business-to-Business marketing --- Concurrentievoordeel --- Duurzaam ondernemen --- Merkbeleid --- Branding
Choose an application
Schoolbooks - Didactic material --- departement Lerarenopleiding 11 --- bedrijfseconomie --- handboeken secundair onderwijs --- Bedrijfseconomie --- Ondernemingen --- 6e leerjaar secundair onderwijs --- Bedrijfsadministratie --- Technisch secundair onderwijs --- Commerciële vorming --- Buitenlandse handel --- Beleid --- Onderneming --- Analyse --- Evaluatie --- Overheidsbeleid
Choose an application
Commerciële vorming: handboek secundair onderwijs --- 487.3 --- schoolboeken --- verkoopkunde --- 486.6 --- #BSCH: vak: economie --- didactiek secundair onderwijs - administratie en kantoortechnieken, administratieve technieken, kopen en verkopen --- Schoolbooks - Didactic material --- Contains audio-visual material
Choose an application
Verkooptechnieken --- 2e graad secundair onderwijs --- Verkooptechniek --- 2e graad b.s.o --- 485.8 --- Handboek/cursus --- bedrijfskolom --- commerciële vorming --- detailhandel --- Economie --- handboek --- handel --- spreken --- verkoopgesprek --- 486.6 --- #BSCH: vak: economie --- Economie - Recht --- (zie ook: beroepseconomie)
Choose an application
Cd-rom bij het gelijknamige handboek.
Techniek (wetenschap) --- Elektriciteit --- Raadsel --- Verkooptechniek --- 2e graad secundair onderwijs --- 373.5 --- 371.67 --- 372.833 --- BSO --- economie --- leerboeken --- secundair onderwijs --- verkoop --- 487.3 --- schoolboeken --- verkoopkunde --- 2e graad b.s.o --- 485.8 --- Economie --- Handboek/cursus --- bedrijfskolom --- commerciële vorming --- detailhandel --- handboek --- handel --- spreken --- verkoopgesprek --- 486.6 --- Commerciële vorming: handboek secundair onderwijs --- SLO HHA --- #BSCH: vak: economie --- 371.67 Leerboeken. Wetenschappelijk instrumentarium. Cartografische hulpmiddelen --- Leerboeken. Wetenschappelijk instrumentarium. Cartografische hulpmiddelen --- 373.5 Middelbaar onderwijs --- 373.5 Middelbare scholen. Voortgezet onderwijs --- Middelbaar onderwijs --- Middelbare scholen. Voortgezet onderwijs --- 372.833 Economisch onderwijs. Handelswetenschappen. Economie --(niet-universitair onderwijs) --- Economisch onderwijs. Handelswetenschappen. Economie --(niet-universitair onderwijs) --- didactiek secundair onderwijs - administratie en kantoortechnieken, administratieve technieken, kopen en verkopen --- Economie - Recht --- (zie ook: beroepseconomie) --- Schoolbooks - Didactic material --- Contains audio-visual material
Choose an application
373.5 --- 371.67 --- 372.833 --- BSO --- economie --- leerboeken --- secundair onderwijs --- verkoop --- 487.3 --- Handel --- Onderwijsleermiddelen --- Secundair onderwijs --- 030871.jpg --- Commerciële vorming: handboek secundair onderwijs --- Middelbare scholen. Voortgezet onderwijs --- Leerboeken. Wetenschappelijk instrumentarium. Cartografische hulpmiddelen --- Economisch onderwijs. Handelswetenschappen. Economie --(niet-universitair onderwijs) --- Administratie en kantoortechnieken --- Schoolbooks - Didactic material --- 372.833 Economisch onderwijs. Handelswetenschappen. Economie --(niet-universitair onderwijs) --- 371.67 Leerboeken. Wetenschappelijk instrumentarium. Cartografische hulpmiddelen --- 373.5 Middelbaar onderwijs --- 373.5 Middelbare scholen. Voortgezet onderwijs --- Middelbaar onderwijs
Choose an application
leerboeken --- economie --- secundair onderwijs --- Economie ; secundair onderwijs --- SLO HHA --- 485.8 --- Economie --- Handel --- 486.1 --- Economie - Recht --- Schoolbooks - Didactic material --- Beroepsonderwijs. --- Didactics of secundary education --- Didactics of economy --- handel --- Economie ; secundair onderwijs ; leermiddelen --- bedrijfseconomie --- handboeken secundair onderwijs --- PXL-Education 2016 --- PXL-Education 2015 --- PHL-Education 13 --- Bedrijfseconomie --- Ondernemingen --- 6e leerjaar secundair onderwijs --- Bedrijfsadministratie --- Technisch secundair onderwijs --- Sociale zekerheid --- Verzekeringen --- Belastingen --- Personeelsmanagement --- Boekhouden --- Investeerders --- Beleid --- Financiële economie --- Jaarrekeningen --- Commerciële vorming --- Buitenlandse handel --- Ethisch ondernemen --- Onderneming --- Verzekering --- Belasting (fiscaal) --- Overheidsbeleid --- Ethiek --- Analyse --- Evaluatie --- Duurzaamheid --- Investering --- Jaarrekening --- #BSCH: vak: economie
Listing 1 - 10 of 11 | << page >> |
Sort by
|