Narrow your search

Library

Arteveldehogeschool (9)

KU Leuven (6)

UCLL (6)

Thomas More Kempen (4)

VUB (4)

KBR (3)

Hogeschool Gent (2)

Hogeschool West-Vlaanderen (2)

KDG (2)

Odisee (2)

More...

Resource type

book (11)


Language

Dutch (9)

English (2)


Year
From To Submit

2023 (1)

2022 (1)

2013 (1)

2011 (2)

2006 (1)

More...
Listing 1 - 10 of 11 << page
of 2
>>
Sort by

Book
Schoonheidsspecialist : sociale, communicatieve en commerciële vaardigheden 1
Author:
Publisher: Nieuwegein KOC Nederland

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Handelzes : module 7 : commercieel beleid : buitenlands beleid : duurzaam ondernemen : handleiding
Authors: --- --- ---
ISBN: 9789045535838 Year: 2011 Publisher: Antwerpen De Boeck

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Digital marketing like a pro : Prepare. Run. Optimize.
Author:
ISBN: 9789401490757 Year: 2022 Publisher: Lannoo Campus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

How do you translate your business objectives into a digital marketing strategy? What are today's best practices for content marketing, email marketing, social media and online advertising? What is the practical use for new technologies like Augmented and Virtual Reality, the Internet of Things, Artificial Intelligence and chatbots?Digital Marketing like a PRO is an easy to follow, step-by-step marketing guide that helps you maximize all digital channels. Packed with models, information and examples to help you succeed, it is free of fluff and noise so you can get to work quickly. Whether you're new to marketing or a long-time professional seeking to boost your skills, this digital marketing handbook will help you save time, energy and resources as you learn from tested industry models and best practices.Bron: www.acco.be


Book
De strategische businessmarketeer : vertaalt verhalen naar commercieel perspectief
Author:
ISBN: 9789401490658 9401490651 Year: 2023 Publisher: Leuven/Amsterdam LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Hoe wordt de rol van de businessmarketeer strategischer?Wat is de meerwaarde van businessmarketing voor sales?Hoe kan de commerciële bijdrage van het marketingteam waardevol zijn voor organisaties?Een businessmarketeer van vandaag wil een bewijsbare bijdrage leveren aan het commercieel perspectief in organisaties door duurzame concurrentiële voordelen te creëren. Dat kan door te denken en te werken vanuit een onderscheidend merkverhaal, een constructieve samenwerking met sales en een structuur van werken die niet alleen tot zichtbaarheid en conversie leidt, maar vooral tot focus voor het vergroten van de betrokkenheid van doelgroepen. Dit maakt de rol van de businessmarketeer strategischer, de functie boeiender en de commerciële bijdrage van het marketingteam waardevoller voor organisaties.(www.lanoo.be)


Book
Handelzes : module 7 : commercieel beleid : buitenlands beleid : duurzaam ondernemen
Authors: --- --- ---
ISBN: 9789045534091 9789045534398 9789045535791 Year: 2011 Publisher: Antwerpen De Boeck


Book
Topseller on line. 2.
Authors: --- ---
ISBN: 9045503328 Year: 2002 Publisher: Antwerpen De Boeck


Book
Topseller on line : commerciële vorming 1
Authors: --- ---
ISBN: 9045501937 Year: 2005 Publisher: Antwerpen De Boeck

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Topseller on line : commerciële vorming 1
Authors: --- ---
ISBN: 9045518341 9789045518343 Year: 2006 Publisher: Antwerpen De Boeck


Book
Handelzes : module 8 : handleiding : de boekhouding als beleidsinstrument : bedrijfseconomische analyse van de jaarrekening : investeringsanalyse : financieel beleid
Authors: --- --- ---
ISBN: 9789045543581 9789045543543 9789045543529 9789045543574 9789045543598 9789045543536 9789045552750 9789045552767 9789045557380 9789045557403 Year: 2013 Publisher: Berchem De Boeck

Listing 1 - 10 of 11 << page
of 2
>>
Sort by