Listing 1 - 9 of 9 |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Didactics of physics --- Physics --- Physical laboratories --- Study and teaching (Higher) --- Case studies --- 37.018.7 --- 53 --- 371.388 --- Leren door practische ervaring --- Stages. Labowerk --- 371.388 Stages. Labowerk --- 53 Physics --- 37.018.7 Leren door practische ervaring
Choose an application
D'après la 4e de couverture : Cet ouvrage propose une démarche et des méthodes qui permettront aux étudiants de présenter un rapport de stage, moyen de communication, convaincant et attrayant. Il est utile pour se fixer des objectifs précis ; collecter, classer et gérer l'information ; établir un plan et une maquette détaillés ; améliorer le style, la lisibilité et la force de conviction ; harmoniser le texte, les illustrations et les annexes
Dissertations, Academic as Topic --- Writing --- methods --- 001.818 --- 371.388 --- Rapporteren. Onderzoeksrapporten --- 001.818 Rapporteren. Onderzoeksrapporten --- Writing - methods
Choose an application
Didactic strategies --- Secondary education --- Technical, artistic and vocational education --- stages --- SO (secundair onderwijs) --- stagebegeleiding --- Onderwijsvernieuwing --- Secundair onderwijs --- Technisch secundair onderwijs --- Beroepssecundair onderwijs --- Leren --- Werken --- Relatie onderwijs - bedrijfsleven --- Stages --- E-books --- #KVHB:Stage --- 371.388 --- bedrijven --- opleidingen --- scholen --- praktijkwerkzaamheden --- Stage --- Taalonderwijs --- Buitenland
Choose an application
OP WEG NAAR STAGE EN WERK is bedoeld voor jongeren met een stoornis in het autistisch spectrum en/of andere leer- en gedragsstoornissen die stage gaan lopen of een plek op de arbeidsmarkt zoeken. In een twintigtal lessen worden sociale en communicatieve vaardigheden die nodig zijn op de werkvloer besproken en geoefend om zo de kansen op een succesvol verloop van een stage of toetreding tot de arbeidsmarkt te laten toenemen. De training kan individueel of groepsgewijs gevolgd worden.In deze handleiding voor de begeleider staan per les de doelen, de benodigde materialen en aandachtspunten van de communicatie met de jongere uitgewerkt. Bij dit handboek hoort een werkboek, waarin elk van de lessen geoefend en besproken wordt.
mondelinge communicatie --- #KVHB:Arbeids- en organisatiepsychologie --- #KVHB:Sociale vaardigheden --- #KVHB:Sollicitatie --- #KVHB:Stage --- 489.59 --- arbeidsmarkt --- autismespectrumstoornissen --- gedragsstoornissen --- leerstoornissen --- stage --- stagebegeleiding --- werken --- 371.388 --- Communicatieve vaardigheden --- Sociaal-agogische vaardigheden --- Stages --- 007.1 --- Overige onderwerpen (hoger onderwijs) --- Sociale vaardigheden --- Leermiddelen --- Communicatie --- Autisme --- Leerstoornissen --- Gedragsproblemen --- Solliciteren --- Licht mentaal gehandicapten --- Jeugd --- Provincie West-Vlaanderen --- 376.4 --- Stage --- Leermiddel --- Leerstoornis --- Gedragsprobleem --- Persoon met een verstandelijke handicap --- Sollicitatie --- Oudere --- Gemeenschap --- School --- Buurt --- Taalonderwijs --- Jongere --- Autismespectrumstoornis
Choose an application
Over theorie en praktijk van het opleiden van beroepskrachtne in het welzijnswerk
Lerarenopleiding --- Pedagogiek en onderwijskunde --- algemeen --- lerarenvervolmaking en research --- #gsdbP --- 371.3 --- 361.6 --- 361.65 --- 371.388.8 --- 454 --- 481.2 --- Didactiek --- didactiek --- welzijnswerkers --- welzijnswerkers, opleiding --- supervisie --- leerkrachten-leerlingen --- Leren --- onderwijsmethode --- maatschappelijk werk, opleiding (zie ook 378.63) --- supervisie - consultatie - intervisie --- praktijklessen - stages, onderwijs (zie ook 331.863) --- 361.05 --- 371.35 --- 371.22 --- algemeen. --- lerarenvervolmaking en research. --- Teaching --- Educational psychology --- Didactic strategies --- Academic performance --- Book --- Educational sciences
Choose an application
Leren van de praktijk en Ieren voor de praktijk met daaraan toegevoegd theorie of theoretische noties waar mogelijk en nuttig. Dat is de uitkomst van de zoektocht naar principes van praktijkgericht opleiden van de auteurs van dit boek. De Ierarenopleiding IVLOS van de Universiteit Utrecht streeft naar een praktijkgerichte opleiding, met een goede integratie van theorie en praktijk, van algemene didactiek en vakdidactiek, van schoolervaringen en instituutsonderwijs en van persoonlijke voorkeuren voor lesgeven en kennis over effectief onderwijzen. Theorie en praktijk veranderen voortdurend. Er is dus geen definitief antwoord op de vraag hoe een praktijkgerichte opleiding er uit moet zien. Vele voorbeelden illustreren de principes van praktijkgericht opleiden. De voorbeelden en principes zijn herkenbaar en bruikbaar voor andere lerarenopleidingen en voor elke ander opleiding die studenten voorbereidt op een beroep waarbij de ervaringen in de (aanstaande) beroepsuitoefening een belangrijke rol spelen.
Teachers --- Lerarenopleiding --- Training of --- Algemeen. --- Teacher education. Teacher's profession --- Didactics of higher education --- lerarenopleiding --- Netherlands --- #PBIB:2001.4 --- 450.7 --- lerarenopleidingen --- onderwijs --- 489.4 --- Begeleid zelfstandig leren --- Coöperatief leren (Samenwerkend leren) --- Leraren (Kleuterleid(st)ers, Leerkrachten, Onderwijzers) --- Opleiding --- Reflecteren (Terugblikken) --- 481.9 --- Begeleiding --- Curriculumontwikkeling --- Geschiedenis --- Hoger onderwijs --- Natuurwetenschappen --- Normaalschool --- Praktijkstages --- Stage --- Zelfsturing --- 371.388 --- Leraren --- Methodiek --- Praktijkbegeleiding --- 481.7 --- stages --- praktijkbegeleiding --- Leraren ; opleidingen ; didactiek --- lerarenopleiding: didactiek --- opleiding en bijscholing, onderwijsbegeleiding, onderwijswinkels, pedagogisch hoger onderwijs, pedagogische centra, beroep --- Opleiding en bijscholing --- Didactiek --- Secundair onderwijs; overige landen; algemeen * --- Nederland --- Onderwijspraktijk --- Vietnam --- Zuid-Afrika --- Kust --- Literatuur
Listing 1 - 9 of 9 |
Sort by
|