Listing 1 - 10 of 14 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Art --- installations [visual works] --- light art --- earth [soil] --- Weiss, Mia Florentine
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Environmental planning --- Private houses --- anno 1600-1699 --- Netherlands --- Great Britain --- Architecture --- Gardens --- History
Choose an application
Achtergrondinformatie en afbeeldingen van de in de Hermitage Amsterdam tentoongestelde Hollandse groepsportretten van schutterijen, regenten en anatomische lessen uit de 17e eeuw
History of the Netherlands --- Painting --- gouden eeuw (Holland) --- middle class --- group portraits --- anno 1600-1699 --- geschiedenis --- Rijksmuseum Amsterdam --- Amsterdam Museum --- economie --- burgerij --- groepsportretten --- 17de eeuw --- 18de eeuw --- Holland --- burgerij, middenklasse, stedelingen, poorters --- anonieme historische figuren geportretteerd in een groep, in een groepsportret --- geschiedenis. --- Rijksmuseum Amsterdam. --- Amsterdam Museum. --- economie. --- burgerij, middenklasse, stedelingen, poorters. --- anonieme historische figuren geportretteerd in een groep, in een groepsportret. --- 17de eeuw. --- 18de eeuw. --- Holland. --- Hollandse school
Choose an application
Architecture --- -Architecture, Modern --- -Gardens --- -Architecture --- -Gardens -
Choose an application
History of Germany and Austria --- culturele diversiteit (kunst) --- diversiteit --- Berlin
Choose an application
Painting --- group portraits --- Hollandse school --- anno 1600-1699 --- Netherlands
Choose an application
Wat deed Michelangelo om zijn concurrenten voor te blijven? Hoe ging Vermeer om met de economische crisis in zijn tijd, en deed Rembrandt eigenlijk aan marketing? Grote namen uit de westerse kunstgeschiedenis, ze waren niet alleen bezig met het creëren van kunst maar ook met het scheppen van voorwaarden waardoor deze kon floreren. Willem de Kooning, Andy Warhol en Damien Hirst moesten concurrenten van zich afschudden, nadenken over de positionering van hun werk en zichzelf telkens vernieuwen om de consument te kunnen blijven verrassen. De kunstenaars in dit boek kunnen managers en ondernemers dan ook tot op de dag van vandaag inspireren. Niet alleen door hun kunst, maar ook door hun zakeninstinct.
Choose an application
Listing 1 - 10 of 14 | << page >> |
Sort by
|