Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
De 21ste eeuw vraagt om een nieuwe benadering om innovatie en lerenzodanig vorm te geven dat dit leidt tot een duurzame inbedding in bedrijven en organisaties. Het leren vindt steeds meer plaats in (geografisch verspreide) verbanden die met behulp van technologische ondersteuning kennis met elkaar delen en verder ontwikkelen. Met als resultaat meer snelheid en meer kwaliteit in de innovatie van producten, diensten en werkwijzen. Eén manier om hier concreet vorm aan te geven is het creëren van leernetwerken. Dit boek definieert leernetwerken en beschrijft de voorwaarden en mogelijkheden om leernetwerken op te starten en verder te ontwikkelen. De auteurs hebben daarbij rijkelijk geput uit hun ervaringen met opdrachtgevers en uit (eigen) onderzoek
Didactic strategies --- Organization theory --- kennisoverdracht --- sociale netwerken --- e-learning --- didactische processen --- Organisaties --- Kennismanagement --- Lerende organisaties --- Online --- Sociale netwerken --- Hoger onderwijs --- 454.21 --- kennis --- leeromgeving --- leren --- lerend netwerk --- onderwijs --- onderwijsvernieuwing --- computerondersteunend onderwijs --- leernetwerken --- hoger onderwijs --- ICT --- 454.52 --- computerondersteund onderwijs --- kennisontwikkeling --- kennisdeling --- leerprocessen --- Organisatie --- Sociaal netwerk --- Lerende organisatie
Choose an application
Didactic strategies --- Organization theory --- kennisoverdracht --- sociale netwerken --- e-learning --- didactische processen
Choose an application
De 21ste eeuw vraagt een nieuwe benadering van innovatie en leren. Het leren vindt steeds meer plaats in (geografisch verspreide) verbanden die met behulp van technologische ondersteuning kennis met elkaar delen en verder ontwikkelen. Met als resultaat meer snelheid en meer kwaliteit in de innovatie van producten, diensten en werkwijzen. Eén manier om hier concreet vorm aan te geven is het creëren van leernetwerken. Dit boek definieert leernetwerken en beschrijft de voorwaarden en mogelijkheden om leernetwerken op te starten en verder te ontwikkelen. De auteurs hebben daarbij rijkelijk geput uit hun ervaringen met opdrachtgevers en uit (eigen) onderzoek.
Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|