Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|
Choose an application
Weer de verkeerde persoon aangenomen? Is je nieuwe medewerker binnen een jaar vertrokken? Dan is het hoog tijd om te kiezen voor mensen die wel bij jouw bedrijf passen. Eigenlijk had je hem niet moeten aannemen, maar ja, je voelde een klik en hij wilde zo graag. Klinkt dit bekend? Je bent de enige niet. Zogenaamde 'mismatches' zorgen voor torenhoge kosten, frustraties bij collega's en ongewenst verloop. En ze kosten jou bovendien veel energie. Dit moet anders, maar hoe herken jij jouw ideale medewerker? Maak niet de fout om het schaap met de vijf poten of kopieën van jezelf te zoeken. Laat je niet leiden door jouw eigen vooroordelen. Kies liever voor uitblinkers die passen bij hun rol en hun collega's. Je vindt ze door je niet blind te staren op het cv van sollicitanten. Mensen zijn namelijk meer dan alleen hun kennis en ervaring. Alleen met een open blik krijg je mensen die met plezier voor je werken en daadwerkelijk bijdragen aan de doelen van jouw organisatie. In dit boek lees je hoe je je vooroordelen aan de kant zet, met welke criteria je je droomkandidaat kunt selecteren en hoe je ervoor zorgt dat je nieuwe medewerkers niet gillend wegrennen, maar zich ontpoppen als succesfactor voor jouw bedrijf.https://www.bol.com/nl/nl/f/de-perfecte-match/9300000050896418/
Talent --- Orientation du personnel Personeelsorientatie --- Recrutement Werving --- Personeelsmanagement --- Werving --- Personeelswerving --- Personeelsselectie --- Sollicitatie --- Onboarding --- Selectieprocedure
Choose an application
Kun je geen nieuwe collega’s vinden of vertrekken ze eerder dan je lief is? Dan is het tijd om het anders aan te pakken. Als je succesvol mensen wilt aantrekken en behouden, dan moet je medewerkers niet zien als een kostenpost maar als een waardevolle investering. Trek je niets aan van de krappe arbeidsmarkt en maak werk van het aantrekken en behouden van je collega’s: • Vind mensen die passen bij het DNA van je bedrijf • Reken af met vooroordelen • Laat je niet afleiden door cv’s • Koester je toppers Als je structureel investeert in je mensen, hoef je niet zo veel tijd, geld en energie uit te geven aan wervingscampagnes en het inwerken van nieuwe mensen. In dit boek lees je alles wat je kunt doen om een aantrekkelijke werkgever te worden, zodat je moeiteloos mensen kunt aantrekken en behouden. Kirsten de Roo is een mentor en strateeg pur sang. Al meer dan vijftien jaar helpt zij bedrijven met het aantrekken en inzetten van de juiste mensen op de juiste plek. Met haar boek wil ze werkgevers na laten denken over hun eigen mindset en de tools geven om regie te krijgen over hun personeelstekort.
Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|