Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Service design gaat uit van een integrale kijk op de dienstverlening. De wisselwerkingen van de gebruiker met een dienst worden van A tot Z bestudeerd en uitgewerkt.Na een grondige visuele analyse van de dienst, worden de stappen in kaart gebracht die de gebruiker moet doorlopen om zijn doel te bereiken waarna oplossingen worden bedacht en gevisualiseerd over de diensten heen. De dienstverlening, de processen en de verschillende actoren worden op een visuele manier voorgesteld, waarna over de gehele organisatie heen, naar oplossingen kan gestreefd worden.Service design kent vele toepassingen. Iedere vorm van dienstverlening komt ervoor in aanmerking: bibliotheken, zwembaden, cultuurcentra, ziekenhuizen, scholen, politiekantoren, woon- en zorgcentra, kinderopvang en ga zo maar door. Service design is gemakkelijk en snel aan te leren. Het is eerder een werkwijze en een manier om de dingen te bekijken dan een specifieke vaardigheid
Mass communications --- Dienstverlening --- Lokaal beleid --- Administratieve organisatie --- Kwaliteitszorg --- #SBIB:35H500 --- #SBIB:35H24 --- #SBIB:35H1359 --- Bestuur en samenleving: algemene werken --- Informatiemanagement bij de overheid --- Organisatie en beleid: lokale besturen: België --- Affective and dynamic functions --- Social psychology --- agressie --- conflicthantering --- Amphibian culture. --- Amphibians --- Architecture, Modern --- Brazilian literature. --- Captive amphibians. --- Captive reptiles. --- Chapbooks, Brazilian. --- Electronic mail systems. --- Human rights workers --- Internet programming. --- Reptile culture. --- Reptiles --- Space and time. --- Women human rights workers --- Stedelijke gebieden --- Conservation. --- Algemeen.
Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|