TY - BOOK ID - 9983654 TI - KPI's die wél werken PY - 2016 SN - 9789462761001 PB - Deventer Vakmedianet DB - UniCat KW - politique de l'entreprise KW - management KW - audit KW - Indicateurs Indicatoren KW - Performance Prestatie KW - Qualité Kwaliteitszorg KW - Kwaliteitszorg: ondernemingen KW - ondernemingsbeleid KW - Key Performance Indicators KW - Management KW - Strategisch management KW - Prestatiemetingen KW - Kritieke succesfactoren KW - 338.93 KW - 65.012.4 KW - 331.024 KW - onderneming KW - management - leidinggeven KW - arbeidsvermogen, menselijk - prestaties KW - Kritieke prestatie-indicator KW - Prestatiemeting KW - Kostenbeheersing KW - Kritieke succesfactor UR - https://www.unicat.be/uniCat?func=search&query=sysid:9983654 AB - De valkuil waar organisaties telkens opnieuw intrappen, is dat ze - weliswaar goed bedoeld en zonder dat ze het vaak weten - via Kritische Prestatie Indicatoren (KPI's) barrières opwerpen voor effectieve uitvoering van de strategie. Klanten worden daarvan de dupe en veel tijd gaat verloren aan het herstellen van fouten. KPI's leiden niet tot de gewenste prestatieverbetering. De waan van de dag blijft regeren. Dat hoeft niet.In dit boek leest u concreet en praktisch hoe het anders kan. Een innovatieve aanpak die zich in de praktijk heeft bewezen. U leert hoe u KPI's opzet die samenwerking wél bevorderen, uw klanten beter bedienen en waarmee u 'knoppen' krijgt waarmee u écht kunt sturen en uw ambities kunt realiseren.Bron : http://www.vakmedianetshop.nl ER -