TY - BOOK ID - 994619 TI - Sponsoring : hoe maak je sponsoractiviteiten profijtelijk PY - 2001 SN - 9014079834 PB - Alphen aan den Rijn Kluwer DB - UniCat KW - Sponsoring. KW - Applied marketing KW - Advertising. Public relations KW - Mass communications KW - Sponsoring KW - Sponsoring (alle aspecten) KW - Cultuursponsoring KW - Sportsponsoring KW - Fondsenwerving KW - Evaluatie KW - 659.1 KW - #KVHA:Communicatie KW - #KVHA:Sponsoring KW - E02154.jpg KW - 659.1 Publicity. Advertising KW - Publicity. Advertising UR - https://www.unicat.be/uniCat?func=search&query=sysid:994619 AB - Essentieel zijn de vragen waarom een bedrijf sponsort, wat het sponsort, wat dat moet kosten en hoe het kan worden georganiseerd. Dit boek geeft antwoord op die vier basisvragen: het laat zien welke functies sponsoring kan vervullen in de marketingcommunicatie, corporate communicatie en public realtions van een bedrijf. Er wordt duidelijk gemaakt op welke wijze profijt kan worden gehaald uit de associatie met projecten in sport of cultuur. (Bron: covertekst) ER -