TY - BOOK ID - 8856548 TI - When digital becomes human PY - 2014 SN - 9789082033762 9082033763 PB - Leuven Lannoo DB - UniCat KW - Organisaties KW - Communicatie KW - Klanten. KW - Applied marketing KW - klantendienst KW - CRM (Customer Relationship Management) KW - klantentevredenheid KW - e-commerce KW - Management ; klantenservice KW - Klantvriendelijkheid KW - Marketing en technologie KW - Customer relations KW - Business communication KW - Electronic commerce KW - Economics KW - Management KW - Internet marketing KW - Consumentengedrag KW - Toegepaste marketing KW - Consumer behavior KW - Marketing KW - Klantenrelaties KW - Digitalisering KW - 65.012.4 KW - 658.8 KW - marketing KW - digitalisering KW - Management strategie organisatie klant klantgerichtheid klantentevredenheid KW - 65.012.4 Management. Directorate. Technique and methods of management KW - Management. Directorate. Technique and methods of management KW - marketing, verkoop, distributie KW - PXL-Central Office 2014 KW - marketingcommunicatie KW - klantenmanagement KW - digitale communicatie KW - Relatiemarketing KW - Klantenbinding KW - Internet KW - Trends KW - Klantgericht ondernemen KW - Marketingstrategieën KW - Klanten KW - Digitaliseren. KW - Klantgerichtheid. KW - Mediagebruik. KW - Trend KW - Marketingstrategie KW - Financiewezen KW - Klant UR - https://www.unicat.be/uniCat?func=search&query=sysid:8856548 AB - De wereld bevindt zich in een enorme fase van digitalisering. Klantenrelaties moeten mee evolueren in deze trend.Een digitale klantenrelatie is noodzakelijk om als bedrijf te overleven, maar het is niet genoeg: Digitalisering zal op termijn een commodity zijn. Het verschil zal op dat moment opnieuw gemaakt worden door de menselijke toets.Vandaar de noodzaak om bij het bepalen van een digitale strategie de menselijke factor niet uit het oog te verliezen en zelfs prominent mee te nemen.When digital becomes human doet precies dit. Het is een boek over een extreme digitalisering van het klantencontact, maar maakt van het menselijke de differentiërende factor in een digitalecommodity.Bron : http://www.lannooshop.be ER -