TY - BOOK ID - 882068 TI - Het web van de media-business : doorlichting van de bewustzijnsindustrie in Vlaanderen AU - Servaes, Jan AU - Adé, Georges. PY - 1979 SN - 9063030649 9063030231 9789063030230 9789063030643 PB - Leuven Kritak DB - UniCat KW - media KW - ideologie KW - Political sociology KW - Flanders KW - Communicatie KW - Communication KW - Ideologieën KW - Idéologies KW - reclame KW - onderwijssociologie KW - verzuiling KW - cultuursociologie KW - 316.77 <493-17> KW - Academic collection KW - #SBIB:309H1010 KW - #SBIB:309H1024 KW - 32.019.5 KW - 659 KW - 301.18 KW - 371 KW - 008 KW - Communicatiesociologie--Vlaanderen. Vlaams Gewest. Nederlandstalige Gemeenschap in België KW - Organisatorische aspecten van de media: algemene werken (incl. journalistiek) KW - Mediaboodschappen met een ideologische en spiegelfunctie (beeld vrouw, migranten …) KW - 316.77 <493-17> Communicatiesociologie--Vlaanderen. Vlaams Gewest. Nederlandstalige Gemeenschap in België KW - media-industrie KW - #C9205 KW - 654.19 <493> KW - Film en maatschappij KW - Televisie en cultuur KW - Televisie en maatschappij KW - Mediacommunicatie KW - Film en maatschappij. KW - Televisie en cultuur. KW - Televisie en maatschappij. KW - #SBIB:309H1016 KW - vlaanderen KW - Media: socio-culturele aspecten (massamedia en maatschappij, met inbegrip van cultuurhistorische werken en werken over de maatschappelijke en politieke effecten van de (diverse) media) KW - flandre KW - massamedia KW - Mass communications KW - 842 Media KW - Film KW - Pers KW - Televisie KW - Vlaanderen. KW - Mass media KW - Information society KW - Médias KW - Société informatisée KW - Political aspects KW - Aspect politique KW - Sociologie van de politiek KW - Vlaanderen UR - https://www.unicat.be/uniCat?func=search&query=sysid:882068 AB - ER -