TY - BOOK ID - 86178409 TI - Succes met storytelling op sociale media AU - Flikweert, Agaath AU - Mazerant, Komala AU - Stolk, Kim AU - Willemsen, Lotte PY - 2021 SN - 9789076802350 PB - Amsterdam SWOCC : Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Commerciƫle Communicatie DB - UniCat KW - Merkcommunicatie. KW - Sociale media. KW - #SBIB:309H2821 KW - Reclameboodschap: functies, genres, taalgebruik historiek KW - Marketingcommunicatie KW - Marketing KW - storytelling KW - communicatie KW - marketingcommunicatie KW - Branding KW - Marktonderzoek KW - Merkbeleid KW - Merkstrategie UR - https://www.unicat.be/uniCat?func=search&query=sysid:86178409 AB - Het vertellen van verhalen is populair onder zowel merk als mens: het is een krachtige manier van communiceren. Storytelling is een sociaal fenomeen, en daarom zien we in de communicatiepraktijk verhalen vaak verschijnen op sociale media. Hoe vertel je op sociale media een verhaal dat mensen willen horen en doorvertellen? Een verhaal waarmee een merk erin slaagt om consumenten te boeien, betrekken en binden? Kortom, een succesvol verhaal dat engagement oproept? In deze publicatie gaan we op zoek naar het antwoord op de overkoepelende vraag: Welke factoren dragen bij aan het succes van verhalen die merken delen op sociale media? ER -