TY - BOOK ID - 673525 TI - Marketingcommunicatie. AU - De Pelsmacker, Patrick AU - Geuens, Maggie AU - Van den Bergh, Joeri AU - Zweers, Theo PY - 2015 SN - 9789043029315 PB - Amsterdam Amsterdam Pearson Pearson DB - UniCat KW - Communicatie KW - Marketing. KW - #SBIB:309H2812 KW - marketing KW - 658.8 KW - Marketingcommunicatie KW - 658.88 KW - 659.3 KW - MA 2018-2019 KW - Marketing, consumentengedrag, consumentisme KW - 659 KW - marketing, verkoop, distributie KW - Toegepaste marketing KW - Massacommunicatie KW - OO Marketingcommunicatie KW - Applied marketing KW - verkoop KW - merken KW - Marketing KW - PR (public relations) KW - internationale communicatie KW - sponsoring KW - reclame KW - marketingcommunicatie KW - Mass communications KW - PXL-Business 2016 KW - PXL-Media & Tourism 2016 KW - PXL-Handboeken KW - MA HRM 2019-2020 KW - Communicatiemix KW - Reclame KW - Public relations KW - Sponsoring (alle aspecten) KW - Mediaplanning KW - MA HRM 2018-2019 KW - Sponsoring KW - Financiewezen UR - https://www.unicat.be/uniCat?func=search&query=sysid:673525 AB - Marketingcommunicatie geeft een volledig overzicht van de fundamenten, technieken en toepassingen van marketingcommunicatie in een Europese context. Het boek bevat hoofdstukken over alle elementen van de communicatiemix, zoals internet, public relations, sponsoring, verkoopacties, adverteren en direct marketing. Het boek beschrft hoe bedrven omgaan met aspecten als branding, internet en cross-culturele marketingcommunicatie. Het hoofdstuk over online communicatie is geheel geactualiseerd, om de nieuwe ontwikkelingen en best-practice-toepassingen in deze groeibranche te kunnen beschrven. Marketingcommunicatie is geschreven voor studenten in het hoger onderws. Er is daarom veel aandacht besteed aan voorbeelden uit de praktk, cases, samenvattingen, vragen en aanbevolen literatuur. In deze vfde editie van Marketingcommunicatie z n de cases, bedrfsbeschrvingen, voorbeelden en referenties b gewerkt. Tevens is het boek geschikt voor marketingprofessionals. ER -