TY - BOOK ID - 643694 TI - Handboek.Social : social business en social media marketing PY - 2015 SN - 9789491560897 9491560891 PB - Amsterdam Adformatie Groep DB - UniCat KW - Marketing : social media. KW - Applied marketing KW - Computer architecture. Operating systems KW - e-commerce KW - marketingstrategie KW - marketingcommunicatie KW - internet KW - Online marketing KW - Sociale media KW - 316.772.5 KW - consumentengedrag KW - onlilne marketing KW - social media KW - #SBIB:309H2812 KW - #SBIB:309H1713 KW - Communicatie naar computerisering "Mens-machine communicatie" KW - Marketing, consumentengedrag, consumentisme KW - Mediatechnologie: nieuwe toepassingen (abonnee-televisie, electronic mail, desk top publishing, virtuele realiteit...) KW - Cybermarketing KW - Marketing KW - Interactieve marketing KW - Marketingstrategieën KW - Marketingstrategie KW - Financiewezen KW - Onlinemarketing UR - https://www.unicat.be/uniCat?func=search&query=sysid:643694 AB - Social business en social media marketing hebben grote impact op de hedendaagse marketing en communicatie. Het Handboek.Social helpt de lezer een social media strategie te ontwikkelen, inzicht te krijgen in de succesfactoren van social media en geeft concreet richting aan een transitie naar social business. Het boek kent een groot aanbod van cases en inzichten van internationale experts. Het boek biedt tevens een aanvullende website vol met cases en extra digitaal materiaal. Het Handboek.Social is een doordachte beleving. Bron : http://www.cosmox.be ER -