TY - BOOK ID - 634312 TI - We love events : een gedurfde kijk op marketing PY - 2015 SN - 9789401421867 PB - Leuven : LannooCampus, DB - UniCat KW - Special events KW - Marketing KW - Evenementen ; marketing KW - Evenementen ; organisatie KW - 375.9 KW - evenementen KW - marketing KW - eventmanagement KW - evenementenorganisatie KW - Evenementen KW - Evenementenmarketing KW - Evenementiële communicatie KW - Sociale media KW - Cursus bachelor in het Office Management KW - Eventmarketing KW - 659 KW - Evenementen: organisatie KW - Eventmanagement KW - Applied marketing KW - evenementen marketing KW - Evenementen. KW - Events. KW - PXL-Music 2015 KW - eventmarketing KW - PXL-Handboeken KW - Marketing ; evenementen KW - Evenementenorganisatie KW - Evenement KW - Bachelor in het office management UR - https://www.unicat.be/uniCat?func=search&query=sysid:634312 AB - Vandaag de dag nemen eventbezoekers deel aan twee events: het realtime-event, dit is de beleving van het werkelijke fysieke event, en het conversatie-event, dat volop leeft en roddelt in 't café www. Als eventmanager moet je dan ook in staat zijn deze twee events te managen. In We Love Events toont Peter Decuypere je hoe je van het conversatie-event een succesvol en waardevol event maakt. Vanuit zijn eigen ruime ervaring en aan de hand van onderbouwde recente marketinginzichten brengt hij gevatte analyses van I Love Techno, Tomorrowland, Music for Life, Couleur Café en talrijke andere herkenbare cases. Dit boek toont je niet alleen welke opmerkelijke marketingverhalen er achter deze events schuilgaan, maar ook hoe je je eigen conversatie-event succesvol in de markt kunt zetten. We Love Events biedt direct inzetbare methodes en is een must voor iedereen die van events houdt, als manager, als marketeer of als eventbezoeker. ER -