TY - BOOK ID - 623700 TI - Vernieuwing in het hoger onderwijs : onderwijskundig handboek AU - Van Hout, H. AU - Ten Dam, G. AU - Mirande, Marcel J.A. AU - Terlouw, C. AU - Willems, J. PY - 2006 SN - 9789023242352 9023242351 PB - Assen Koninklijke Van Gorcum DB - UniCat KW - Hoger Onderwijs KW - Nederland KW - vernieuwing. KW - Vlaanderen KW - onderwijsvernieuwing KW - School management KW - didactiek KW - Higher education KW - HO (hoger onderwijs) KW - 489.4 KW - hoger onderwijs KW - ICT KW - onderwijsbeleid KW - 450.4 KW - Hoger onderwijs KW - Kwaliteitszorg KW - Leerprocessen KW - Management KW - Onderwijsvernieuwing KW - kwaliteitszorg onderwijs KW - onderwijsinnovatie KW - hoger onderwijs - didactiek, modulair onderwijs KW - Onderwijskunde KW - Didactiek KW - Accreditatie KW - Bestuur KW - Onderwijsbeleid KW - Onderwijsmethoden KW - Onderwijsstructuur KW - Onderwijs KW - 489.33 KW - Accreditering KW - Bedrijfsleven KW - Competentie KW - Competentiegericht onderwijs KW - Economie KW - Elektronische leeromgevingen KW - E-leren KW - Flexibiliteit KW - IKZ KW - Kennisontwikkeling KW - Leeromgeving KW - Studieloopbaan KW - (zie ook: beroepseconomie) KW - Leerproces KW - Vietnam KW - Zuid-Afrika KW - Kust KW - Literatuur KW - Onderwijsmethode KW - Opvoeding KW - Pedagogiek KW - Statistische gegevens KW - Sport UR - https://www.unicat.be/uniCat?func=search&query=sysid:623700 AB - Ruim dertig Nederlandse en Vlaamse experts geven hun visie op flexibilisering en vraagsturing, competentiegericht opleiden en toetsen, rendementen, moderne leerpsychologie, ervaringen met ICT, kwaliteitszorg en accreditatie, bestuur en management in een kennisintensieve samenleving. ER -