TY - BOOK ID - 58327988 TI - Brand change : nieuwe inzichten over merkverandering in tijden van disruptie PY - 2020 SN - 9789401466899 PB - Leuven LannooCampus DB - UniCat KW - Product strategy KW - merken KW - merkartikelen KW - merkimago KW - imago KW - marketingtoepassingen KW - Merkstrategieën KW - Merkbeleid KW - Storytelling KW - Profiel en imago KW - Beïnvloeding KW - Communicatie KW - Branding KW - Merken KW - Marketing ; strategieën KW - Merkstrategie KW - Profiel KW - Imago KW - Stratégie de marque KW - Marketing ; strategieën UR - https://www.unicat.be/uniCat?func=search&query=sysid:58327988 AB - De merk veranderen is vanzelfsprekend een grote beslissing. Die beslissing moet doordacht gemaakt en uitgevoerd worden. Merken moeten immers voldoen aan maatschappelijke vereisten. Soms breng je subtiele wijzigingen aan, dan weer gooi je het over een compleet andere boeg, of beslis je simpelweg toch dat het goed is zoals het is.Brand Change toont dat merkverandering geen gril is, aan de hand van de juiste (inter)nationale voorbeelden en door top-CEO's over hun merk aan het woord te laten. Het onthult de stappen van merkverandering en de criteria die een rol spelen in het beslissingsproces. Zo leer je de positie van je eigen merk inschatten, en ontdek je hoe het futureproof blijft. ER -