TY - BOOK ID - 5792666 TI - De ultieme kudde : het begrijpen en beïnvloeden van massagedrag PY - 2010 SN - 9789490574031 9490574031 PB - Amsterdam Maven Publishing DB - UniCat KW - Marktonderzoek. KW - Massapsychologie. KW - Marketing KW - Consumentengedrag KW - Consumentenbeleid KW - Massacommunicatie KW - Beïnvloeding KW - Marketingcommunicatie KW - Gedrag KW - Gedragsleer KW - Sociale psychologie KW - marketing KW - sociaal gedrag KW - 659 KW - 301.15 KW - Gedragswetenschap KW - Financiewezen UR - https://www.unicat.be/uniCat?func=search&query=sysid:5792666 AB - De aanname dat mensen individualistisch zijn loopt als een rode draad door onze cultuur. Recente ontdekkingen van vooraanstaande hersen- en gedragswetenschappers wijzen er echter op dat we veel minder zelfstandig zijn dan we graag willen denken. Sterker nog: wij zijn de meest dominante diersoort ter wereld geworden juist omdát we zo weinig individualistisch zijn. Mark Earls, auteur van Welcome to the Creative Age, past deze nieuwe inzichten toe op onze huidige kennis over massagedrag. Met onderkoelde humor en zijn ?opstandige? vertelstijl ontvouwt hij een fundamenteel nieuw systeem voor het begrijpen en beïnvloeden van massagedrag, waarbij de ?regisseur? een zowel effectiever als bescheidener rol toebedeeld krijgt. Bron : http://www.boekenbank.be ER -