TY - BOOK ID - 5693655 TI - Als kleuters leren tellen : peilen en stimuleren van getalbegrip bij jonge kinderen AU - Noteboom, Anneke AU - Klep, Joost PY - 2005 SN - 9032921959 PB - Enschede Stichting Leerplanontwikkeling (SLO) DB - UniCat KW - cognitieve opvoeding KW - getalbegrip KW - kleuters KW - tellen KW - wiskundige initiatie KW - 471.42 KW - Evaluatie KW - Getalbegrip KW - Kleuteronderwijs KW - Tellen KW - Wiskundige initiatie KW - Evaluatie ; kleuteronderwijs KW - Getalbegrip ; kleuteronderwijs KW - Wiskundige initiatie ; kleuteronderwijs KW - Cognitieve opvoeding KW - Wiskunde KW - Kleuteronderwijs. KW - Rekenen UR - https://www.unicat.be/uniCat?func=search&query=sysid:5693655 AB - Achtergrondinformatie over tellen en getalbegrip en over het voeren van peilingsgesprekjes met jonge kinderen. Daarnaast worden bij de verschillende spelletjes suggesties voor het stellen van vragen, doen van interventies en bieden van extra hulp gegeven. De map bevat verder observatieformulieren. ER -