TY - BOOK ID - 529879 TI - Handboek mobile marketing : #HOM3 : praktische lessen om een expert te worden PY - 2013 SN - 9789491560286 PB - Amsterdam Adformatie Groep DB - UniCat KW - Marketing. KW - Applied marketing KW - e-mail KW - marketing KW - marketingbeleid KW - webmarketing KW - Computer architecture. Operating systems KW - e-business KW - #SBIB:309H2812 KW - #SBIB:309H1713 KW - Marketing, consumentengedrag, consumentisme KW - Mediatechnologie: nieuwe toepassingen (abonnee-televisie, electronic mail, desk top publishing, virtuele realiteit...) KW - 658.8:004.738.5 KW - internetstrategie KW - internetmarketing KW - Marketing KW - Cybermarketing KW - Sociale communicatie KW - Marketingmix KW - Internet KW - Marketingstrategieën KW - Mobilofonie KW - M-commerce KW - Marketingstrategie KW - Financiewezen KW - Onlinemarketing UR - https://www.unicat.be/uniCat?func=search&query=sysid:529879 AB - Het HOM3 kent 15+ extra praktische strategische marketing-modellen en zwaardere opbouw van een complex strategisch online marketingplan. Hiermee is het handboek zowel een managementboek als leerboek.Het HOM3 kent veel diepte op onder andere het gebied van analyse en online strategie bepaling, onderwerpen zoals contentstrategie, strategische online marketing, social media marketing, virale en engagementmarketing en mobile marketing. Bron : http://www.managementboek.nl ER -