TY - BOOK ID - 52379404 TI - Het mediaboek : hoe kom je in de media ? AU - De Graaf, Jochum AU - Steinmetz, Stephan PY - 2012 SN - 9789059318717 PB - Amsterdam Boom onderwijs DB - UniCat KW - Media KW - Mediarelaties KW - Journalistiek KW - Communicatie KW - Nieuwsgaring KW - Persberichten KW - Nieuws KW - Externe communicatie KW - Mediarechtspraak KW - Gedrukte media KW - Nieuwe media KW - Mediarelatie KW - Persbericht KW - Reizen KW - Ziekte KW - Vliegen (werkwoord) UR - https://www.unicat.be/uniCat?func=search&query=sysid:52379404 AB - De tijd dat Nederland een overzichtelijk medialandschap had, dat in één huishouden één krant werd gelezen, dat men naar de eigen omroep op dat ene tv-kanaal keek en naar die ene radiozender luisterde, ligt ver achter ons. Media zijn er altijd, overal en alom. Niet alleen zijn het er veel, ze zijn ook voortdurend aan verandering onderhevig.Tegen deze woelige achtergrond is Het mediaboek vooral een poging om een eerste inzicht in de werking van de media te bieden en vervolgens een handleiding voor het omgaan met die media. Daarbij gaat het niet om een doorwrochte inleiding in de communicatiewetenschappen. Het gaat ook niet om een uitgebreide cursus journalistiek. 'Het mediaboek' is vooral een praktisch boek als hulp voor al die organisaties en personen, die in de overdaad aan nieuwszoekende zenders en programmas een weg willen vinden.Het betreft een volledig geactualiseerde, veertiende druk. In deze editie is veel nieuw materiaal opgenomen dat antwoord moet geven op de vraag: 'Wat bieden de sociale media' ?Bron : http://www.boomlemma.nl ER -