TY - BOOK ID - 514038 TI - Media morgen : de media op hun kop : overleven onze klassieke media de radicale impact van internet, social media en mobile? PY - 2012 SN - 9789401402903 PB - Leuven LannooCampus DB - UniCat KW - mediacultuur KW - massamedia KW - marketing KW - mediabeleid KW - Journalism KW - internet KW - mobiele communicatie KW - interactieve media KW - sociale media KW - Mass communications KW - Innovatie KW - Media KW - Digitale communicatie KW - Mass media KW - Technological innovations KW - Philosophy KW - Popular culture KW - #SBIB:309H1000 KW - 090 KW - media KW - 316.774 KW - #SBIB:309H103 KW - Massamedia KW - Sociale media KW - Internet KW - 316.77 KW - 316.774 Massamedia--(communicatiesociologie); technologische aspecten zie {659.3} KW - Massamedia--(communicatiesociologie); technologische aspecten zie {659.3} KW - Media: algemene en theoretische werken KW - massamedia, publiciteitswezen en audiovisuele media KW - social media KW - Mediatechnologie / ICT / digitale media: sociale en culturele aspecten KW - Consumentengedrag KW - Sociale communicatie KW - Trends KW - Trendwatching KW - Toekomst KW - Technologie KW - Nieuwe ontwikkelingen KW - Trend KW - Maatschappij KW - Bewegingsonderwijs UR - https://www.unicat.be/uniCat?func=search&query=sysid:514038 AB - Zijn tv, radio, kranten en magazines ten dode opgeschreven? Verbaast het je dat de businessmodellen van de klassieke media op de helling staan? Het commerciƫle verhaal van televisie, kranten, magazines en radio dat al zo lang bestaat, valt steeds meer uit elkaar. Maar hoe komt dat? Als consumenten gedragen we ons vandaag zoveel anders. Dankzij technologie nemen we de controle over hoe, wanneer en welke media we consumeren. Bovendien zijn we verbonden met elkaar. Ons sociaal netwerk houdt ons op de hoogte van het nieuws, kondigt nieuwe producten aan en vertelt of ze de moeite waard zijn. Meer nog, we gaan al die kennis mobiel gebruiken via tablets en smartphones. Weten de mediabedrijven hoe ze hiermee moeten omgaan? Neen. Steken vele media hun kop in het zand? Ja. Hoe moeten de mediaspelers zich organiseren om succesvol te blijven? En hoe vermijden ze dat ze ingehaald worden door internationale uitdagers die op de loer liggen? De auteur neemt ons mee naar de toekomst van de media. Ondanks hun sterke troeven van vandaag, moeten ze net als adverteerders en marketeers hun aanpak afstemmen op de vernieuwde technologie en de vernieuwde consument ER -