TY - BOOK ID - 511868 TI - Handboek mobile marketing : mobile marketing effectief inzetten PY - 2012 SN - 9789491560033 PB - Antwerpen Kluwer DB - UniCat KW - Applied marketing KW - Computer architecture. Operating systems KW - e-commerce KW - marketingstrategie KW - marketingcommunicatie KW - internet KW - Digitale marketing KW - 658.8:004.738.5 KW - mobiel internet KW - internetstrategie KW - mobiele marketing KW - marketing KW - online marketing KW - internetmarketing KW - Digitale marketing. KW - Marketing ; strategieën KW - Online marketing UR - https://www.unicat.be/uniCat?func=search&query=sysid:511868 AB - Het Handboek Mobile Marketing (HMM) is een rijk geïllustreerd en praktisch management- en studieboek. Het HMM staat vol onderzoeksfeiten, modellen, do's en don'ts en praktijkcases van onder andere RTL Nederland (TVOH), T-Mobile, funda, Layar, Appie, MTV Mobile en bol.com. Het HMM is het eerste managementboek dat doordachte mobile marketing een succesvolle plek geeft in de online marketingmix. Het boek is een must voor elke professional die mobile marketing doelgericht in wil gaan zetten. Een app of een site? Wat is een mobile marketingstrategie? Wat is de juiste operationalisatie van de mobile strategie? Wat zijn succesfactoren voor een mobile app of site? Het HMM legt het helder, gestructureerd en praktisch uit. De tientallen video's en aanvullingen via @HandboekMobile en de ondersteunende portal www.handboekmobilemarketing.nl onderstrepen de toon van het boek: scoren met het snelst groeiende marketingmiddel dat een grote toekomst voor zich heeft! ER -