TY - BOOK ID - 491804 TI - Ik ben een aanrader : wie zegt wat hij denkt, is goud waard voor een merk PY - 2012 SN - 9789081516365 9081516361 PB - Leuven LannooCampus DB - UniCat KW - Marketing en internet. KW - reclamepsychologie KW - Advertising. Public relations KW - reclamecampagnes KW - direct marketing KW - reclameboodschappen KW - Marketing KW - merkimago KW - consumentengedrag KW - consumentenmarketing KW - sociale media KW - Internet marketing KW - Target marketing KW - #SBIB:309H2812 KW - 658.8 KW - merken KW - reclame KW - Marketing, consumentengedrag, consumentisme KW - marketing, verkoop, distributie KW - Merken KW - Merkstrategieën KW - Mond-tot-mondreclame KW - Reclame KW - Sociale communicatie KW - reclamemakers KW - mensenmedia KW - Consumentengedrag KW - Merk KW - Merkstrategie KW - Financiewezen UR - https://www.unicat.be/uniCat?func=search&query=sysid:491804 AB - Wie vraagt u om raad als u op zoek bent naar een lekkere wijn, nieuwe loopschoenen, een nieuwe tv, nieuwe kookpannen of een nieuwe ontharingsset? Hoeveel van wat u koopt, koopt u omdat u rechtstreeks beïnvloed bent door familie, vrienden, collega's? Wie zijn die consumenten die een merk maken of kraken? Waarom doen ze dat? Aanraders zijn van alle tijden. Ze geven gevraagd of ongevraagd hun mening en doen dat over alles. Ook over merken. Soms genuanceerd, soms ongezouten. Sinds het internet kregen ze nog een belangrijkere rol dan ze al hadden. In dit boek leest u hoe dat kon gebeuren, waar ze nu staan en waarom ze met de dag belangrijker worden.Aanraders die producten en diensten vanuit hun eigen ervaring loven of kraken dat zijn de échte 'reclamemakers'. Mensenmedia vervangen massamedia, maar vormen allen samen weer een ander massaal medium. Betrouwbaarder. Overtuigender. Eerlijker. Sterker.'Ik ben een aanrader' geeft de visie van een ex-reclameman op de toekomst van marketing en reclame. En die veranderende toekomst is schitterend voor alle consumenten en voor de merken die zodanig excelleren dat ze collectief de hemel in worden geprezen. Bron : http://www.managementboek.nl ER -