TY - BOOK ID - 46168222 TI - Customer innovation : waarom de klant centraal staat in bedrijfsinnovatie AU - Debruyne, Marion AU - Tackx, Koen PY - 2019 SN - 9789401458795 PB - Leuven LannooCampus DB - UniCat KW - Veranderingsmanagement KW - Klantgericht ondernemen KW - Innovatie KW - Marktgericht ondernemen KW - Consumenten ; innovatie. KW - innovatie KW - marketing KW - Strategie KW - Klantgerichtheid KW - 650.012 KW - Marketing KW - bedrijfsinnovatie KW - klantentevredenheid KW - CRM (Customer Relationship Management) KW - PXL-Business 2020 KW - organisatiekunde KW - strategisch plan KW - innovatiemanagement KW - klantgerichtheid KW - marketingstrategie KW - 005.4 KW - Marketingstrategie KW - Innovatie ; ondernemingen KW - Klantvriendelijkheid UR - https://www.unicat.be/uniCat?func=search&query=sysid:46168222 AB - Voor succesvolle organisaties van de toekomst zijn klantgerichtheid en innovatie geen tegenpolen. Om hun strategie te bepalen starten ze vanuit de markt. Succesvolle organisaties scannen voortdurend hun omgeving, alert voor signalen van de klant. Bovendien zien ze innovatie als de enige manier om te overleven op de lange termijn.Customer innovation is het referentiewerk naar een marktgedreven organisatie. Voor managers, ondernemers en iedereen die wil groeien vanuit de noden van klanten. Bron : http://www.bol.com ER -