TY - BOOK ID - 38847611 TI - Media onder de loep : analyse van de Belgische massamedia AU - De Lembre, Katheline AU - Cool, Ina PY - 2018 SN - 9789463442800 PB - Leuven Acco DB - UniCat KW - media-educatie KW - massamedia KW - mediaonderzoek KW - communicatie KW - Mass communications KW - Media ; België. KW - 477.9 KW - sport KW - mediawijsheid KW - Media KW - Massamedia KW - Vlaanderen KW - Mediamarketing KW - Internet KW - Gedrukte media KW - Trends KW - Sectorstudies KW - Cursus bachelor in het Communicatiemanagement KW - Cursus bachelor in de Journalistiek KW - massacommunicatie KW - medialandschap KW - media marketing KW - PXL-Media & Tourism 2019 KW - PXL-Handboeken KW - Trend KW - Sectorstudie KW - Emigratie KW - Bachelor in het communicatiemanagement KW - Bachelor in de journalistiek KW - Media ; België UR - https://www.unicat.be/uniCat?func=search&query=sysid:38847611 AB - Media, raak er tegenwoordig maar wijs uit! Het Belgische medialandschap is steeds in beweging. Spelers komen en gaan. Ze veranderen van naam of eigenaar. Trends, zoals crossmedialiteit en convergentie, zorgen ervoor dat traditionele media opgaan in een ruimer, vaak complex medialandschap. Voor de communicatie-, reclame- en journalistieke sector is het nochtans belangrijk om bij te blijven. Het handboek Media onder de loep schept orde in de chaos en biedt een actueel en degelijk overzicht van de Belgische mediasector voor elke (toekomstige) communicatie- en mediaprofessional.Bij de overzichtelijke informatie in het handboek hoort uitgebreide digitale ondersteuning op het online leerplatform Sofia. Je vindt er recente evoluties, extra voorbeelden, boeiende cases, aanvullende opdrachten, (examen)vragen met voorbeeldantwoorden en kritische doordenkers. Zo is dit basisboek geschikt voor docenten en studenten journalistiek, communicatiemanagement en bedrijfsmanagement. Daarnaast is het boeiend en toegankelijk leesmateriaal voor wie geïnteresseerd is in media, maar niet vertrouwd is met het mediajargon. Bron : http://www.acco.be ER -