TY - BOOK ID - 362580 TI - Handboek marketing : klant- en marktgericht ondernemen AU - Vanhaverbeke, Johan A.M. AU - Boschloos, Eduard AU - Janssens, Madeleine PY - 2008 SN - 9789050957953 PB - Antwerpen Intersentia DB - UniCat KW - Marketing. KW - Ondernemen. KW - Applied marketing KW - marketing KW - Marketing KW - Belgium KW - Management KW - 369.1 KW - ondernemen KW - verkoopkunde KW - 658.8 KW - marketing, marktonderzoek, marktanalyse KW - marketing, verkoop, distributie KW - Klantgericht ondernemen KW - Marktgericht ondernemen KW - Marketingstrategieën KW - Marketingresearch KW - Consumentengedrag KW - Productbeleid KW - Communicatie KW - Marketingplanning KW - Business-to-Business marketing KW - Marketing van diensten KW - Marketingstrategie KW - Financiewezen UR - https://www.unicat.be/uniCat?func=search&query=sysid:362580 AB - Marketing is vandaag onmisbaar voor iedere organisatie. Handboek Marketing: Klant- en Marktgericht Ondernemen biedt op een zeer praktijkgerichte manier toegang tot het boeiende vakgebied Marketing. Dit handboek reikt een concreet stappenplan aan waarmee managers, bedrijfsleiders en medewerkers van een bedrijf of organisatie meteen aan de slag kunnen. Om de verschillende marketingstappen concreet uit te werken is er ook nood aan een duidelijk geformuleerde bedrijfsvisie, een missie, doelstellingen en strategie. Allemaal onderwerpen die uitgebreid in dit boek aan bod komen. Dit handboek is vooral bestemd voor bachelor en bachelor na bachelor opleidingen, voor niet-bedrijfseconomen die een grondige inleiding in de marketing wensen. Voor de practicus is deze uitgave een handige leidraad bij zijn dagelijkse werkzaamheden. ER -