TY - BOOK ID - 361723 TI - Identiteit en imago PY - 2010 SN - 9789052617640 9052617643 PB - Den Haag : Academic service, DB - UniCat KW - Branding (Marketing). KW - Corporate identity. KW - Corporate image. KW - Reputatie. KW - bedrijfsimago KW - imago KW - Organization theory KW - bedrijfscommunicatie KW - merkimago KW - Mass communications KW - #SBIB:309H250 KW - #SBIB:309H252 KW - 366.42 KW - communicatiemanagement KW - reputatiemanagement KW - Interne en externe communicatie: algemene werken KW - Externe communicatie (incl. public relations) KW - Organisatieleer KW - Massacommunicatie KW - bedrijfscommunicatie. KW - bedrijfsimago. KW - communicatiemanagement. KW - reputatiemanagement. KW - Interne en externe communicatie: algemene werken. KW - Externe communicatie (incl. public relations). KW - Communicatiemanagement. KW - Public relations KW - Corporate communication KW - Identiteit KW - Profiel en imago KW - Huisstijl KW - Casestudies KW - Corporate image KW - Profiel KW - Casestudy KW - Imago UR - https://www.unicat.be/uniCat?func=search&query=sysid:361723 AB - Wenken voor het creëren van een positief bedrijfsimago door middel van geïntegreerd gebruik van communicatiemiddelen. ER -