TY - BOOK ID - 3440489 TI - OCMW Kortrijk. Klantentevredenheidsonderzoek 2013. AU - Vanderstichele, Riet AU - Katholieke hogeschool Vives. Expertisecentrum Sociale Innovatie PY - 2014 SN - 9789081561082 PB - Kortrijk VIVES. Studiegebied SAW, campus Kortrijk DB - UniCat KW - Klantentevredenheid KW - OCMW UR - https://www.unicat.be/uniCat?func=search&query=sysid:3440489 AB - De overheid legt iedere organisatie in de welzijnssector op een sterk kwaliteitsbeleid te ontwikkelen. Ook OCMW worden uitgedaagd om hun dagelijkse werking en dienstverlening te evalueren. Voor de beleidsverantwoordelijken van het OCMW is een grondige bevraging van de basisactoren (medewerkers en klanten) in die dagelijkse werking een belangrijke bron van informatie. In de hulpverlening is klantentevredenheid een minder evident te meten realiteit. Om informatie te verzamelen, zullen zowel de gebruikers of klanten van het Sociaal Huis als deze van de Sociale Dienst van het OCMW bevraagd worden. Het klantentevredenheidsonderzoek kent in die zin een ruimer opzet dan de toegankelijkheidsscan. Om te weten te komen hoe de gebruikers de dienstverlening door het Sociaal Huis en de Sociale Dienst evalueren, werd de Katholieke Hogeschool Vives gevraagd een klantentevredenheidsonderzoek op te zetten ER -