ID - 32875220 TI - Nog een boek voor twee : strategieën voor begrijpend lezen via peer tutoring AU - Van Keer, Hilde AU - Vander Linde, Ruben PY - 2007 SN - 9789044120394 9789044120417 9789044120400 9789044120424 PB - Antwerpen Garant DB - UniCat KW - leesonderwijs KW - Didactics of Dutch KW - lager onderwijs KW - begrijpend lezen KW - Didactics of primary education KW - 475.26 KW - lezen KW - peer tutoring KW - leesstrategieën KW - Nederlands KW - schoolboeken KW - 474.21 KW - Basisonderwijs KW - Begrijpend lezen KW - Didactische werkvormen KW - Instructie KW - Peer tutoring KW - Coöperatief leren (Samenwerkend leren) KW - Didactiek (Vakdidactiek) KW - Taal KW - didactiek basisonderwijs - Nederlands : lezen KW - Lezen KW - Schoolbooks - Didactic material KW - Contains audio-visual material KW - spelmaterialen KW - educatieve spellen KW - didactiek KW - Games KW - Didactiek KW - Peer teaching KW - Lager onderwijs KW - 3e leerjaar lager onderwijs KW - 6e leerjaar lager onderwijs KW - Leesstrategieën KW - Tutorbegeleidingssystemen KW - Kinderen KW - Linguïstiek KW - Taalverwerving KW - Taalvaardigheid KW - Leesstrategie KW - Tutoring KW - Dialect KW - Etymologie KW - Fonetiek KW - Idioom KW - Zinsleer KW - Vlaams KW - Vlaanderen KW - Emigratie KW - Kind KW - Jeugd KW - Media KW - Ontwikkelingsstoornis KW - Fysiotherapie KW - Schrijven KW - Spel UR - https://www.unicat.be/uniCat?func=search&query=sysid:32875220 AB - ER -