TY - BOOK ID - 32831094 TI - Copy & concept AU - Thobokholt, Bert AU - de Waal, Barry AU - Westbeek, Martin PY - 2018 SN - 9789001886455 9789001886462 PB - Groningen : Noordhoff Uitgevers, DB - UniCat KW - Applied marketing KW - Advertising. Public relations KW - reclamevormgeving KW - copywriting KW - reclame KW - marketingstrategie KW - PXL-Business 2019 KW - marketingcommunicatie KW - multimedia marketing KW - Marketingcommunicatie ; reclame. KW - Reclamekunst ; creativiteit. KW - 659.1 KW - Marketingcommunicatie KW - Reclame KW - PR KW - Reclame en PR UR - https://www.unicat.be/uniCat?func=search&query=sysid:32831094 AB - Copy & Concept is het enige werk dat het complete creatieve proces van marketingcommunicatie behandelt en is daarmee een aanwinst voor het vakgebied. Alle fasen van het proces komen aan bod: briefing, strategie, conceptontwikkeling, creatieve technieken en copywriting. Deze schitterend vormgegeven editie bevat talloze actuele voorbeelden en cases van topbureaus. Daarnaast levert de bijbehorende Facebookpagina voortdurende aanvullingen van actuele campagnes uit de hele wereld. ER -