TY - BOOK ID - 32809252 TI - Inhaken met sociale media in 60 minuten AU - Waardenburg, Thijs AU - Mazerant, Komala PY - 2018 SN - 9789461262738 9461262736 PB - Zaltbommel Haystack DB - UniCat KW - Communicatie KW - Sociale media KW - #SBIB:309H252 KW - #SBIB:309H2812 KW - #SBIB:309H1713 KW - Externe communicatie (incl. public relations) KW - Marketing, consumentengedrag, consumentisme KW - Mediatechnologie: nieuwe toepassingen (abonnee-televisie, electronic mail, desk top publishing, virtuele realiteit...) KW - Social Media. KW - Mass communications KW - sociale media KW - mediawijsheid KW - instagram KW - Creativiteit KW - Cybermarketing KW - Copywriting KW - Inhaken KW - Musiceren KW - Onlinemarketing UR - https://www.unicat.be/uniCat?func=search&query=sysid:32809252 AB - Met creatieve content die slim inhaakt op actuele gebeurtenissen kun je elke dag nieuwe mensen bereiken. Goedkoper dan adverteren op sociale media, en sympathieker bovendien.Thijs Waardenburg en Komala Mazerant leggen uit hoe je kansrijke inhakers bedenkt en communiceert om je bereik op sociale media te vergroten. Weinig tijd, maar veel ambities? Informeer jezelf snel en grondig met de boeken in de serie Digitale trends en tools in 60 minuten. De serie is een initiatief van Uitgeverij Haystack in samenwerking met Frankwatching.com, het toonaangevende platform over online trends, tips & tricks.Bron : http://www.bol.com ER -