TY - BOOK ID - 304112 TI - Slogans en pay-offs PY - 2010 SN - 9789013073553 PB - Alphen aan den Rijn Kluwer DB - UniCat KW - Management. KW - Reclame. KW - visuele communicatie KW - Advertising. Public relations KW - reclameboodschappen KW - merkimago KW - Mass communications KW - Communicatie KW - Praktijk KW - Bedrijfscommunicatie KW - Overheidscommunicatie KW - Tekstsoorten KW - Geschreven taal KW - 643 Taalzorg KW - #KVHA:Taalkunde; Nederlands KW - #KVHA:Zakelijke communicatie KW - #KVHA:Formuleren KW - #KVHA:Slogans KW - 091 KW - slogans KW - baselines KW - reclame KW - marketing KW - Nederlands 843 KW - Taalgebruik KW - slogan KW - taalgebruik KW - Nederlands KW - 803.93 -06 KW - 803.93 -06 Nederlands: taalzuiverheid; taalbeheersing KW - Nederlands: taalzuiverheid; taalbeheersing KW - public relations KW - Stijlleer KW - Tekstsoort UR - https://www.unicat.be/uniCat?func=search&query=sysid:304112 AB - Inhoudsopgave : 1. Wat zijn slogans en pay-offs? 2. Stijlmiddelen 3. De slagzinwedstrijd 4. Gemeente- en regioslogans 5. Slogans in het verkeer 6. Slogans uit diverse bedrijfstakken Slogans en pay-offs, overal om ons heen komen we ze tegen. Een rake slogan trekt meteen de aandacht, communiceert kort en kernachtig uw boodschap en blijft hangen bij het publiek. Dit boek laat zien waar u op moet letten als u zelf een goede slogan wilt bedenken en welke stijlmiddelen u daarbij kunt gebruiken. De vele voorbeelden, van de bakker op de hoek tot de slogans van professionele marketeers van gemeenten en grote ondernemingen, kunnen daarbij inspireren ER -