TY - BOOK ID - 29071577 TI - De cliënt centraal, hoe doen we dat : coaching van vraaggerichte en vraaggestuurde zorg PY - 2003 SN - 9035225740 PB - Maarssen Elsevier gezondheidszorg DB - UniCat KW - Personnel management KW - vraaggestuurde zorg KW - coaching KW - cliënt-hulpverlener relatie KW - Didactic strategies KW - Hygiene. Public health. Protection KW - Patiënten KW - Patiënt-therapeut relatie KW - Verpleegplan KW - 321.3 KW - 601.5 KW - 613.44 KW - cliëntgericht werken KW - gezondheidszorg KW - hulpverlening KW - kwaliteitszorg KW - methodiek KW - organisatieleer KW - verpleegkunde KW - gezondheidszorg (gezondheidsbeleid, sociale geneeskunde) KW - patiënt KW - vraaggerichte zorg KW - Methodiek KW - Organisatie van de gezondheidszorg KW - Interne organisatie KW - 613.3 KW - verpleegkundig management KW - verpleegkunde - beroep en opleiding KW - Patiënt KW - Relatie therapeut - patiënt KW - Rechten KW - Leerling KW - Jongere KW - Vlaanderen KW - Emigratie UR - https://www.unicat.be/uniCat?func=search&query=sysid:29071577 AB - 5740 ER -